עסקי ספורט

דרמה בליגת העל: העונש החמור שנגזר על מכבי ת"א וגרם למהפך

מכבי תל אביב סופגת עונש של הפחתת נקודה וצמרת ליגת העל לוהטת - עקב אירועי הדרבי נגד הפועל תל אביב בו אוהדי הקבוצה השליכו אבוקות לכר הדשא וזיקוק שפגע ממש בסמוך לשחקן הקבוצה, דרק לוקאסן. העונש מעמיד את מכבי ת"א ומכבי חיפה בשוויון נקודות
מערכת ice |  2
העונש של מכבי תל אביב (צילום shutterstock)
בדרבי התל אביבי שנערך לפני כ-3 שבועות, בו מכבי תל אביב פגשה את הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד, נזרקו אבוקות לאחר תחילת המשחק לכר הדשא, כיאה לדרבי תל אביבי, אך שהפעם האבוקות פגעו ממש בסמוך למגן הקבוצה, דרק לוקאסן. go הפחתת הנקודה, מכבי ת"א נקנסה גם בסכום של 42,000 שקל. הפועל ת"א נקנסה ב-31,500 שקל עקב הדלקת האבוקות מהצד שלה.
התובע גלעד ברגמן, במהלך הדיון בבית המשפט: "ריבוי אבוקות והשלכתן על הדשא שמוביל לעצירת המשחק. כשמישהו יורה זיקוק לכר הדשא זה חמור ואני לא מבין את הדיון. אין מחלוקת שאנחנו בעבירה של נסיבות מחמירות. היו מעל 20 אבוקות אצל מכבי תל אביב, הציפייה לספור אבוקה-אבוקה בלתי סבירה". 

נציגת מכבי ת"א, עו"ד יעל מרגלית, אמרה: "מבחינת התובע, גם אם לא היה את מקרה לוקאסן יש לבית הדין סמכות לגזור עונשים שישנם בתקנון. בעבר ביקשנו הגדרה למה הם הקריטריונים לנסיבות מחמירות וזה לא היה קיים. בית הדין מספר פעמים ציין זאת בהחלטותיו".
הפחתת הנקודה גורמת למירוץ האליפות של ליגת העל להיות הכי צמוד שאפשר, לאחר שאמש (שני), מכבי חיפה הביסה את מכבי תל אביב 2-0, הצטמצם הפער בטבלה לנקודה אחת בלבד, לאחר העונש, שתי הקבוצות עומדות על 45 נקודות אך מכבי חיפה נמצאת בראש הטבלה עקב הפרש שערים טוב יותר משל מכבי תל אביב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    על הראש של בובי
    ירוק מהכרמל 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בובי קין ישן על האף והדגובול חוגג! מסאי דגו עושה את העבודה למרות כל המצקצקים מהצד אוהבים אותך מסאי ירוק עולה רק רדיו חיפה 107.5
    סגור
  • 1.
    מכבי ת"א צריכה לשמוח
    יורם 02/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חושב שמכבי ת"א רוצה לזכות באליפות עם כוכבית. אליפות שתיזכר לעד, שהושגה בזכות עונש שהוטל על היריבה, ולא בזכות הישג בכדורגל. בהתאחדות נבהלו מהאפשרות שכך יהיה בסוף העונה, שהאליפות תוכרע ע"י עסקנים מכובדים ככל שיהיו. לכן הפחיתו למכבי ת"א נקודה.
    סגור