עסקי ספורט

שחקן הפועל ת"א חתם בסין: זאת משכורת הענק שירוויח

מגן הפועל תל אביב, יהב גורפינקל חותם בקבוצת שאנגדו רונגצ׳נג מהליגה הסינית לאחר עונה וחצי במדים האדומים. הוא צפוי להרוויח 500 אלף דולר לעונה והפועל ת"א תקבל 300 אלף דולר מהסינים בתמורה.
מערכת ice |  1
יהב גורפינקל (צילום אינסטגרם/ יהב גורפינקל)
יהב גורפינקל, מגנה השמאלי של הפועל תל אביב חתם היום (חמישי), בקבוצה מהליגה הסינית, שאנגדו רונגצ'נג, שם ירוויח 500 אלף דולר לעונה והפועל ת"א תקבל 300 אלף דולר תמורת גורפינקל מהסינים. העסקה יצאה לפועל בתיווך סוכניו, אדם קידן וגלעד קצב שסגרו את תנאיו.
זו תהיה הפעם השנייה בקריירה של גורפינקל שהוא חותם בקבוצה מחו"ל, כאשר ב-2021 חתם בנורשפין מהליגה השוודית בה שיחק עונה אחת. גורפינקל נפרד מהפועל תל אביב ואמר: "תודה להפועל תל אביב על שנה וחצי מטורפות, על חוויות ורגעים שילוו אותי בהמשך, על האנשים המיוחדים במועדון ועל האמונה והביטחון שנתנו לי. התחברתי מאוד לערכים שהמועדון מייצג, ובשבילי זה מעל הכל. זכיתי לחוות את הקהל הטוב בארץ. אני בטוח שתזכו לראות עוד הרבה הצלחות ולהגיע הכי גבוה שאפשר - כי לשם המועדון הזה שייך".
בהפועל תל אביב גם בירכו את השחקן לדרך צלחה ברשתות החברתיות, באתר המועדון כתבו: "יהב נחשב לשחקן אהוב בחדר ההלבשה, מקצוען אמיתי שמוערך ע"י כל חבריו לקבוצה, הצוות המקצועי וההנהלה. מאז ה-7.10, השתתף בכל הפעילויות הקהילתיות שערך המועדון - והקפיד לבקר פצועים, לשמח מפונים ולהגיע ללוויות. החיבור של יהב לקהילה ולמשפחה האדומה היה מיידי".
גורפינקל כבר פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונות מהחתימה בסין וכתב "לא יכול לחכות להתחיל" 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחמד
    יעקב 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משכורת הענק? 500 אלף דולר עלוב
    סגור