עסקי ספורט

האוהד תקף שחקן במשחק של מכבי ת"א: זה העונש שקיבל

משטרת חולון דיווחה כי חקרה והרחיקה אוהד, אשר על פי החשד תקף שחקן כדורסל במשחק שאירע בין קבוצת מכבי ת"א לבין קבוצת הפועל חולון. במהלך משחק הכדורסל, האוהד נצפה דוחף את שחקן מכבי ת"א, בונזי קולסון
מערכת ice |  2
שחקני מכבי תל אביב (צילום מכבי תל אביב האפליקציה)
משטרת חולון מסרה היום (שני) לאחר שאוהד תקף שחקן כדורסל במשחק שאירע אתמול (ראשון), הוחלט לעכבו לחקירה ולהרחיקו מהמשחק. על פי החשד, האוהד נצפה תוקף, לכאורה, שחקן כדורסל במהלך המשחק שהתרחש אתמול בין קבוצת הפועל חולון למכבי ת"א. בשל מעשיו הפליליים, המשטרה ציינה כי החשוד הורחק למשך 60 יום מאירועי הספורט של הקבוצה.
החשוד נחקר והורחק ל-60 יום מאירועי ספורט של הקבוצה. על פי הדיווח שקיבלה תחנת המשטרה בחולון, האוהד תקף את שחקן הכדורסל של קבוצת מכבי ת"א, בונזי קולסון. כזכור במשחק שהתרחש אתמול, הצהובים ניצחו את הסגולים בפער של שתי נקודות. לאחר שקולסון זינק במטרה להצליח לתפוס כדור, האוהד דחף אותו בגבו. בעקבות תקיפת האוהד, שחקן הכדורסל בונזי קולסון, הרים כיסא אך מיהר להורידו, כאשר מקביל השחקן אנטוניוס קליבלנד ניגש מיד להרגיעו.
האלימות במשחקי הכדורסל והכדורגל אינה חדשה כלל וכלל. הסקר האחרון שחשף נתונים מדאיגים ביותר על אירועי האלימות הרבים המתחרשים במגרשי הספורט, נערך בשנת 2023. על פי ממצאי הסקר שבוצע באמצעות מכון המחקר "איפסוס", נחשף כי 40% מהישראלים נתקלו בהתנהגות אלימה במשחקי ספורט וכ-80% מהם לא מעוניינים לקחת את ילדיהם לצפות במשחקי ספורט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפועל חולון
    אבי 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק 60 יום???? מי יבדוק אותו?יושב ראש של חולון האשים דווקא את השחקן
    סגור
  • 1.
    אני אוהד חולון. צריך עונש כספי, לא יכאב בכיס, ימשיו להת (ל"ת)
    אלי 02/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור