עסקי ספורט

טורקיה מעלה הילוך: לאחר גירוש השחקנים, זה העונש ההזוי שהטילה

לאחר ששחקני הכדורגל שגיב יחזקאל ועדן קארצב נחקרו בטורקיה ולבסוף גורשו לישראל, ההתאחדות הטורקית לכדורגל הודיעה כי תרחיק אותם לשמונה משחקים. הבעיה בעונש היא שהוא יחול על כלל קבוצות הכדורגל, ובישראל פועלים להסב את העונש לליגה הטורקית בלבד
מערכת ice |  1
ישראל, טורקיה (צילום freepik)
לאחרונה שחקני הכדורגל שגיב יחזקאל ועדן קארצב נחקרו בטורקיה, לאחר שתמכו בצידה של ישראל ובשחרור החטופים במסגרת מלחמת חרבות ברזל, מה שלבסוף הוביל לחזרתם לארץ. אתמול (חמישי), ההתאחדות הטורקית לכדורגל הודיעה כי הרחקתם של השחקנים לשמונה משחקים.
יחזקאל הורשע משום שחגג את שערו עם "תעמולה אסורה", וקארצב הושעה בעקבות "שיתוף תכני תעמולה". מה שאירוני בעונש ההרחקה הוא העובדה כי הם כבר עזבו את המדינה, וקארצב אף הושאל לקבוצת מכבי ת"א.
כמו כן, חשוב לציין כי ע"פ חוקי פיפ"א, ברגע ששחקן כדורגל מושעה לכמה משחקים, העונש חל לא רק על הקבוצה בה הוא משחק, אלא גם על כל קבוצה עתידית אליה הוא יעבור (במידה ואכן יעשה זאת). כלומר העונש על השחקנים חל גם בליגה הישראלית. בעקבות זאת, בישראל פועלים מול פיפ"א בשביל לבטל את העונש המדובר ולהחיל אותו רק על הליגה הטורקית.
בנוסף, יחזקאל שלח מכתב לאנטליהספור בו הוא דרש כי הקבוצה תשחרר אותו באופן מיידי בטענה להפרת חוזה. כמו כן הוא דרש לעמוד בתשלום מלוא חוזהו אשר עתיד להסתיים ב-2026, ולקבל פיצויים על הנזקים שנגרמו לו בעקבות הקבוצה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארדואן נשיא טורכיה
    נחמה מורדוך 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מומחה בהרס ושינאה- ללא התחשבות בציבור-והתוצאות ניראות ברור
    סגור