עסקי ספורט

פומה נפרדת מנבחרת ישראל: "נעבוד קשה כדי למצוא פרטנרים חדשים"

חברת הספורט הגרמנית "פומה" תפסיק את פעילותה העסקית עם נבחרת ישראל, ועל כן לא תתפקד יותר כספונסרית שלה. החוזה העסקי עתיד להסתיים ב-31.12.24. מחברת הספורט נמסר: "יהיו לנו הזדמנויות לחזק את סגל הנבחרות שלנו"
מערכת ice | 
מדי נבחרת ישראל (צילום רפי דלויה)
אחרי שיתוף הפעולה העסקי ארוך השנים עם נבחרת ישראל, על פי דיווח של "פייננשל טיימס", חברת "פומה" הגרמנית העוסקת במכירת בגדי ספורט ממותגים, לא תאריך את החוזה העסקי שלה עם נבחרת ישראל בכדורגל. בעקבות כך, "פומה" אינה צפויה להמשיך את תפקידה כספונסרית של נבחרת ישראל. על פי הדיווח, נמסר כי אותה החלטה של החברה הגרמנית נקבעה לפני כשנה.

על פי אתר Yent, חברת "פומה" הגרמנית חתמה על הסכם עסקי עם התאחדות לכדורגל בשנת 2018, ובעקבות כך החל  הקמפיין הבינלאומי ה-"BDS", לפעול כנגד אותה החלטה והקריאה הברורה שיצאה מתוך אותו קמפיין הביעה מסר ברור התומך בביטול ההסכם.
על פי הדיווח, חברת "פומה" החליטה לנתק את הקשר עם נבחרת ישראל בשל אינטרסים כלכליים עסקיים של החברה. בין היתר, פורסם כי על ידי ניתוק ההתקשרות של החברה עם נבחרת ישראל, תתייצב מעמדה של החברה הגרמנית בעולם ותוכל להיות ספונסרית של נבחרות מובילות יותר. על פי הפרסום, החוזה העסקי של חברת "פומה" ונבחרת ישראל, צפוי להגיע לסופו ב-31.12.24 ומאותו תאריך תפסיק החברה את הקשר העסקי עם נבחרת ישראל.
בדיווח של "פייננשל טיימס", צוין כי אותה החלטה נבעה מהעובדה כי נבחרת ישראל נחשבת לאחת מקבוצות הכדורגל בעלות המעמד הנמוך ביותר, לאור מיקומה ה-75 בדירוג פיפ"א ולאור חוסר הצלחתה של נבחרת ישראל מאז שנת 1970.
חברת "פומה" הגרמנית הגיבה על החלטתה ומטעמה נמסר: "יהיו לנו הזדמנויות לחזק את סגל הנבחרות שלנו. נעבוד קשה כדי למצוא פרטנרים חדשים". כזכור, בחודש שעבר, פורסם באתר TMZ, כי הזמרת נועה קירל, שהייתה פרזנטורית של חברת הספורט "פומה", סיימה את הקשר העסקי עמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה