עסקי ספורט

"מוחמד סלאח תרם יותר מ-10 מיליון דולר לפלסטינים בעזה"

מוחמד סלאח, כוכב הכדורגל המצרי של ליברפול, שמר על שתיקה במשך שבוע עד שתקף את ישראל, וספג על כך ביקורות מהעולם הערבי. כעת, עוזר מאמן מצרים לאחרונה מגן עליו וטוען: "סלאח כבר תרם יותר מ-10 מיליון דולר לפלסטינים בעזה. הוא עשה מה שהוא יכול. והוא ימשיך לדבר וגם לתרום"
מערכת ice |  4
הליגה האנגלית (צילום מתוך האינסטגרם)
מוחמד סלאח הוא אחד משחקני הכדורגל שמזוהים יותר מכל עם המאבק נגד ישראל. כוכב הכדורגל המצרי של ליברפול, נרתם בדרך כלל להבעת תמיכה בתושבי עזה ובמלחמה נגד ישראל, עם סרטוני תמיכה ויראליים במיוחד ותרומות רבות של כסף.
דיא א-סעיד, ששימש עד לאחרונה כעוזר מאמן נבחרת מצרים, טען בראיון בטלוויזיה המצרית כי "מוחמד סלאח כבר תרם יותר מ-10 מיליון דולר לפלסטינים בעזה", כשהוא מתכוון באופן כללי ולא מתחילת המלחמה.
הדברים של א-סעיד מגיעים בעבות ביקורת שספג סלאח בתחילת המלחמה, כאשר הוא שמר על שתיקה ולא תמך בצד העזתי של המלחמה כהרגלו במשך של שבוע, לפני שהוציא הודעת תמיכה רשמית שהפכה לוויראלית במיוחד.
עוד טען בראיון באותו נושא כי "אני מסרב לבקר את מוחמד סלאח. כולם יודעים כמה הוא פטריוט וכמה הוא אוהב את כל הערבים. כמה הוא נתן וכמה הוא מתגייס גם לטובת האנשים בעזה. ביקשו שהוא ידבר והוא דיבר. אמרו שזה היה מאוחר, אבל הוא עשה מה שהוא יכול. והוא ימשיך לדבר וגם לתרום".
בהודעת התמיכה שהוציא סלאח אחרי שבוע של שתיקה כאמור, הוא כתב: "לא תמיד קל לדבר בימים כאלה. הייתה יותר מדי אלימות, יותר מדי ברוטליות שוברת לב. כל החיים קדושים וצריך לשמור עליהם. הטבח צריך להיפסק, משפחות נקרעות. מה שברור הוא שצריך לאפשר מידית סיוע הומניטרי לעזה, אנשים שם במצב נורא. התמונות בבית החולים אתמול היו נוראיות, האנשים בעזה צריכים מים אוכל וסיוע רפואי בדחיפות, אני קורא למנהיגי העולם להתאחד ולמנוע עוד טבח של חפים מפשע. האנושיות חייבת לנצח".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יכול היה
    עוזי 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרשום את הצק ישירות לחמאס. תושבי עזה הרי לא יראו את הכסף!
    סגור
  • 3.
    מוחמד סאלח
    יוני מגל 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא מוסלמי ואין לו דרך אחרת בחיים. ברם מכיוון השכל שלו רק ברגליים הוא לא מבין שכול אגורה תגיע קודם לכול לראשי החמס. טיפש תמיד טיפש !!
    סגור
  • 2.
    הוא גדל כילד באחים המוסלמים שהם אחים לחמאס.
    ברוך 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הפלא הוא גדל כמו כל ילד באחים המוסלמים שהם תנועה אחות של החמאס ובמצרים אלפים מהם בבתי כלא. או בבתי הקברות. במקרה חריג הוא יצא כדורגלן.
    סגור
  • 1.
    שיתרום, אבל לא לחמאס
    גדעון 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זכותו לתרום. חובתו המוסרית להבטיח כי תרומתו תגיע לרווחת התושבים ולא לכיסי החמאס. ככל שאני יודע, החמאס גובה מס מכל כסף אזרחי הנכנס לרצועה.
    סגור