עסקי ספורט

הולמס פלייס במהלך מרגש: זו התרומה המרגשת ללוחמים בעזה

הרשת הודיעה: "חברי קבוצת הולמס פלייס יקרים, אנחנו נרתמים לסייע בתרומות לחיילי צה"ל ותושבי הדרום ולטובת כך מרכזים את המוצרים הבאים: מטעני טלפונים חדשים/משומשים, שעוני צבא, גרביים ותחתונים (חדשים בלבד) תרופות סגורות, פנסי ראש, חולצות צבע זית או שחורות וכו'"
מערכת ice | 
הולמס פלייס גוניור (צילום יחצ הולמס פלייס)
העורף הישראלי והעסקים בישראל ממשיכים להתגייס למאמץ המלחמתי של המדינה ומנסים לסייע ככל שניתן לאנשים בחזית, מחיילים ועד תושבי הדרום בדגש על עוטף עזה. ורשת 'הולמס פלייס' מכוני כושר יוצאת במבצע מיוחד.
הרשת הודיעה: "חברי קבוצת הולמס פלייס יקרים, אנחנו נרתמים לסייע בתרומות לחיילי צה"ל ותושבי הדרום ולטובת כך מרכזים את המוצרים הבאים: מטעני טלפונים חדשים/משומשים, שעוני צבא, גרביים ותחתונים (חדשים בלבד) תרופות סגורות, פנסי ראש, חולצות צבע זית או שחורות וכו'".

עוד הוסבר כי: "איסוף המוצרים יתקיים היום, 09.10.23, עד השעה 14:00 במועדונים נבחרים. ככל שיש ברשותכם מוצרים אלה או דומים, אנא העבירו אלינו. תודה, קבוצת הולמס פלייס".
במקביל, בעקבות מצב החירום המתמשך במבצע 'חרבות ברזל', מרכזי הטיפול של עמותת שק"ל הפועלת לשילוב קהילתי ולטיפול באנשים עם מוגבלויות, רואים חשיבות גדולה במתן תמיכה, ייעוץ והכוונה ופועלים במתכונת חירום לסיוע ומתן מענה נפשי ורגשי לאנשים עם מוגבלויות, לצוותיהם ולמשפחותיהם במספר גזרות. 
מטפלים ומטפלות ממרכזי הטיפול של שק"ל, המתמחים בטיפולים פסיכולוגיים ותרפיה נפשית ומתמחים בסיוע לאנשים עם מוגבלויות, פועלים לתת מענים וטיפולים קצרי טווח ובהמשך ארוכי טווח לצורך מצב החירום היוצר סיטואציות לא שגרתיות ומקשה על שגרת אנשים עם מוגבלויות והאנשים הסובבים אותם. 
.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה