עסקי ספורט

כוכב ה-NBA והפיתוח הישראלי ישגעו את ארה"ב: זה המוצר החדש

זאיון ויליאמסון וחברת פפסיקו, משיקים בארצות הברית את בקבוק המים החכם שפותח בישראל ומתבסס על הטכנולוגיה של בקבוק המים החכם water.io שכבר משווק ונמכר בישראל.
מערכת ice | 
כדורסל (צילום Istock)
חברת פפסיקו יצאה בקמפיין השקה  לבקבוק המים החכם חדש שפותח בישראל על ידי חברת impacX.io הישראלית. כוכב הNBA זאיון ויליאמסון עיצב את הבקבוק של משקה האנרגיה האיזוטוני "GATORDE" המיוצר על ידי פפסיקו ומשלב את הטכנולוגיה הישראלית החדשנית.
הבקבוק יושק במהדורה מוגבלת בארצות הברית, במסגרת הקמפיין ישתתף הכוכב בפרסומות וכן יפרסם את הבקבוק בחשבונות הסושיאל שלו. הבקבוק שעוצב על ידו באופן אישי משלב טכנולוגיה של חברת impacX.io הישראלית. הבקבוק הטכנולוגי מודד את כמות משקה האנרגיה ומתממשק לאפליקציה שמעודדת את הספורטאים לשתות. כך מסייע הבקבוק לספורטאים לשתות את הכמות המומלצת של המשקה ולשמור על בריאותם ולשפר את הישגיהם.

חברת impacX.io היא חברה נסחרת המפתחת טכנולוגיות אריזה מתקדמות. מוצר הדגל של החברה הוא  בקבוק המים החכם Water.io , שמסייע למשתמשים  בו לשמור על צריכת מים  נכונה המותאמת אישית אליהם. לאחרונה חתמה החברה גם על שיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב שגם הוא ראה בטכנולוגיה של impacX על מנת לסייע לשחקנים לשמור על מאזן נוזלים תקין בגוף.
״הטכנולוגיה שלנו הולכת ומשתפרת ומסייעת גם לספורטאים וגם לאנשים שמעוניינים לשמור על בריאותם  ע"י הפקטור החשוב ביותר - שמירת מאזן נוזלים תקין ומדויק.״ אמר בנטקובסקי, מנכ״ל impacX.io. ״האמון שממשיכה לתת בנו פפסיקו, מחברות המשקאות הגדולות והמובילות בעולם מצביעה  על אימוץ הטכנולוגיה המובילה בעולם לשמירה על בריאות ע"י מאזן נוזלים נכון לגוף.
חברת impacX.io פיתחה פלטפורמה טכנולוגית לאיסוף וניטור מידע אודות שימוש של לקוחות קצה במוצרי צריכה ארוזים (FMCG/ CPG). החברה מפתחת מייצרת ומוכרת את טכנולוגיית השתייה החכמה תחת המותג Water.io שכוללת בקבוק מים חכם פיסי שמתממשק לאפליקציה שמתאימה, מנטרת ומודדת את היעדים והביצועים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה