עסקי ספורט

"המדינה של מכבי": ליגת העל של ישראל על המפה במדד האיכות

אתר "יורוהופט" פרסם את הדירוג השנתי של עשר הגדולות ביותר באירופה בכדורסל. המדינה ממוקמת במקום השמיני, כאשר הסיבה המרכזית לכך על פי המדרגים היא הקבוצה הצהובה. "הפועל ירושלים מנסה לעמוד בקצב", סייגו, "אבל לאורך השנים היו מעט מאוד מתחרות"
מערכת ice | 
מכבי תל אביב (צילום פלאש 90)
אתר "יורוהופס" פרסם ביום חמישי האחרון את הדירוג השנתי של 10 הליגות הטובות ביותר באירופה, בו ישראל ממוקמת במקום השמיני. "בישראל יש כמה מועדונים גדולים, אבל לא ליגה טובה. למעשה, זו ליגה שמחכה שמכבי תל אביב תכתיב את הטון", כתבו באתר.
"הפועל ירושלים מנסה לעמוד בקצב ויש זרים אמריקאים טובים במרבית הקבוצות האחרות", סייגו באתר. "עם זאת, מכיוון שזו המדינה של מכבי ולאורך השנים היו מעט מאוד מתחרות ראויות, אי אפשר לצפות שישראל תהיה מדורגת מעל המקום השמיני, אלא אם אחת הליגות הטובות יותר במדינות גדולות יותר, עם יותר מועדוני צמרת, תקרוס מסיבה כלשהי".
 
בבוקר שאחרי אירועי דרבי הכדורסל הסוער שלא התקיים עקב החרמת המשחק על ידי הפועל תל אביב בשל טענותיהם כלפי המשטרה, קיבל שר הספורט מיקי זוהר הודעות נאצה. בהודעה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב: "‏מאות הודעות עם קללות ונאצות כולל איחולי מוות לי ולמשפחתי, עשרות שיחות טלפון באמצע הלילה ממספרים לא מזוהים, והמון איומים". 
"אני לא מתרגש מזה אך חבל שככה נראים ונשמעים מאות מאוהדי הפועל ת״א, זו תעודת עניות ועוד הוכחה לרמת האלימות שיש בספורט הישראלי", סיכם השר זוהר. בעשר הליגות הגדולות של אירופה על פי אתר "יורוהופסט" ניתן למצוא על פי הסדר את ספרד, טורקיה, איטליה, צרפת, גרמניה, יוון, הליגה האדריאטית, ישראל, ליטא ופולין.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה