עסקי ספורט

הישג ישראלי: זה טורניר הכדורגל הבינ"ל שיתקיים בישראל

אופ"א הודיעה על בחירתה של ישראל כמארחת של אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 19 בשנת 2027. ההודעה המשמחת על בחירתה של ישראל התקבלה בישיבה מיוחדת של אופ"א שנערכה בקפריסין
מערכת ice | 
נבחרת ישראל עד 21 (צילום התאחדות לכדורגל)
על רקע הצלחת הנבחרת הצעירה במשחקי המונדיאליטו, אופ"א הודיעה אתמול (שלישי) על בחירתה של ישראל כמארחת אליפות אירופה בכדורגל עד גיל 19 בשנת 2027. ההודעה יצאה לאחר שההחלטה על בחירתה של ישראל התקבלה בישיבת ועד של אופ"א בקפריסין.
בנוסף לישראל נבחרו המדינות הנוספות שיארחו את הטורניר בשנים שלפני. הונגריה, בוסניה, אסטוניה, אלבניה, פינלנד וצפון אירלנד צפויות לארח את הטורנירים עד גיל 17 וגיל 19 שיתקיימו בשנים 2025, 2026, ו-2027. עוד נקבע כי וויילס תארח את אליפות אירופה עד גיל 19 בשנת 2026.
יו"ר ההתאחדות לכדורגל הישראלית, שינו זוארץ אמר בתגובה כי: "הבחירה במדינת ישראל ובהתאחדות לכדורגל לארח את טורניר גמר אליפות אירופה עד גיל 19 היוקרתי ב-2027, היא עדות מרגשת נוספת להערכה הגדולה לה אנו זוכים מצד אופ"א.
בכל פעם בה ניתנה לנו הזכות לארח טורניר משמעותי הצבנו רף גבוה וקבענו סטנדרטים מחייבים. "חלק גדול בהצלחה הזאת הוא הודות לקהל הישראלי ולאהבה הגדולה שלו לכדורגל, שמגיע למשחקים בהמוניו, תומך בנבחרת שלנו ויוצר חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה