עסקי ספורט

חיים רביבו נגד התקשורת: "מי שמשווה הוא מטומטם"

שחקן העבר לא אוהב את המחמאות המופרזות שמקבל בנו: "כתבים עשו את הכתבות, מצלצלים אליי מכל מיני מקומות לעלות לשידור ומה מצפים? שאגיד כל הכבוד לילד שלי? צריך שידברו עליו, השוואה זה הדבר הכי גרוע, אני לא אוהב את זה, צריך גם פרופורציה, הוא צריך לקרוע עוד כמה זוגות נעליים כדי להתקדם, עוד ניסיון"
מערכת ice |  1
חיים רביבו במדי סלטה ויגו (צילום fameceleste.com)
שחקן העבר חיים רביבו שוב התראיין אל הפודקאסט החדש מבית All•in שמגיש ביחד עם שדרן ועיתונאי הספורט לירן שכנר, שהפעם דיבר איתו על העלייה של בנו רוי רביבו ומה הדבר שהוא לא אוהב בזה.
רביבו אמר בפודקאסט: "אני לא אוהב את זה, לא אוהב את הכתבות המגזימות, קודם כל הוא לא מתראיין, גם אני לא, זה כתבים עשו את הכתבות, מצלצלים אליי מכל מיני מקומות לעלות לשידור ומה מצפים? שאגיד כל הכבוד לילד שלי? צריך שידברו עליו, השוואה זה הדבר הכי גרוע, אני לא אוהב את זה, צריך גם פרופורציה, הוא צריך לקרוע עוד כמה זוגות נעליים כדי להתקדם, עוד ניסיון".
רביבו המשיך ותקף את התקשורת: "מי שמשווה הוא או מטומטם או מסקר את הספורט לא נכון. זה מוגזם ואני אומר את זה כאבא שאמור להתלהב, אבל בתור אחד שמגיע מהתחום כמוהו אני יודע שזה יכול לעשות רע. לשמחתי הוא צנוע ורגוע ושוכח מה שנכתב עליו".

בפרק הקודם סיפר רביבו על הרגע שבו גילה כי לא יופיע בהרכב של נבחרת ישראל: "פליקס קם נעמד ואומר לאורי לא הקראת את חיים. אורי עונה לו שב ילד , הכל בסדר, אני אדבר איתו". לאחר מכן הילמן קרא לרביבו ובישר לו שלא יופיע בהרכב: " אז הוא אומר לי תקשיב אנחנו יוצאים למשחק בגרמניה וכמו שאתה יודע הגרמנים נורא פיזיים וגבוהים ואתה מבנה שלך  עדיין קטן, אתה צריך ללכת להשתפר".
לאחר מכן, רביבו סיפר כי למרות שהוא גילה ששחקנים קטנים ממנו פיזית יצאו למשחק והוא לא הוא שתק לדבריו של מאמנו. לאחר מכן מספר שיצא הביתה ולאורך כל הדרך מווינגייט ועד לביתו הוא בכה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רביבו
    האמת ? 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השחקן הכי טוב שהכדורגל הישראלי ידע המכל ההבטים. השחקן הכי אכותי שידע הכדורגל הישראלי עוד מהתקופה ששיחק בבני יהודה כל כך נהנתי לראות אותו משחק??????
    סגור