עסקי ספורט

כוכב ה-NBA חשף: זו הסיבה שהפסיד 5 מיליארד דולר

כוכב ה-NBA לשעבר, מג'יק ג'ונסון, נזכר ברגע אחד עליו הוא מתחרט, לאחר שסירב לחתום לפני 44 שנים על הסכם חסות שהיה הופך אותו למיליארדר כבד, ובמקום זאת העדיף לחתום על הסכם חסות זול יותר
מערכת ice | 
שחקני ה-NBA עם הכיתוב "Black Lives Matter" (צילום פייסבוק/Black Lives Matter UNLV)

מג'יק ג'ונסון כיום איש עסקים ממולח בארצות הברית, אבל לפני 44 שנים מסתבר היה יכול להפוך כוכב ה-NBA בדימוס למיליארדר כבד, זאת לאחר שהוצע לו לחתום על הסכם חסות שהיה הופך אותו לבעל מניות בנייקי. במקום זאת החליט מג'יק לקבל 100 אלף דולר לחודש במזומן מחברת קונברס המתחרה.

בראיון לפודקאסט All The Smoke הודה ג'ונסון כי בדיעבד הוא מתחרט על הקטע הזה, בה הפסיד כ-5 מיליארד דולר. "קונברס הציעו לי הכי הרבה כסף" הודה מג'יק והוסיף: "כשגדלים כעניים אז לוקחים את הכסף". מג'יק סיפר על השיחה שהתנהלה בזמנו עם אחד ממייסדי נייקי פיל נייט: "הוא הציע לי מניות, אבל לא יכל להשוות את הסכום שהציעו לי קונברס. בזמנו נייקי לא הייתה מעצמת נעלי הספורט שהיא היום ולקונברס הייתה נוכחות גדולה יותר כולל הסכמי חסות עם כוכבי NBA באותו זמן כמו ד"ר ג'יי וג'ורג' גרווין".
 


למרות פספוס העסקה, מג'יק מחזיק כיום הון של קרוב ל-700 מיליון דולר, הוא השקיע בסטארבאקס, שלושים סניפי בורגר קינג ורשת מועדוני כושר. בנוסף מחזיק מג'יק באחוזים ממועדון הפוטבול וושינגטון קומנדרס.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה