עסקי ספורט

רונאלדו שובר עוד שיא עולמי מטורף - ומסתכל על מסי מלמעלה

כריסטיאנו רונאלדו הפך לאדם הראשון אי פעם שהגיע ל-600 מיליון עוקבים באינסטגרם. במקום השני: ליונל מסי עם 482 מיליון עוקבים, ושלישית סלינה גומז עם 427 מיליון
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו (צילום pixabay, shutterstock, אינסטגרם/ cristiano)
הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו עשה היסטוריה באינסטגרם: הפך לאדם הראשון שהגיע ל-600 מיליון עוקבים בפלטפורמה שבבעלות Meta. השיא ההיסטורי מגיע חודשים לאחר שהגיע לאבן הדרך של 500 מיליון עוקבים, בנובמבר 2022.
רונאלדו הידוע גם כאחד משחקני הכדורגל הגדולים והנערצים בהיסטוריה בעולם, עדיין משחק בגיל 38 בקבוצת אל נאסר הסעודית, ומשמש כקפטן נבחרת פורטוגל.

כוכב הכדורגל מפרסם באופן פעיל באינסטגרם וצבר יותר מ-150 מיליון עוקבים מאז מאי האחרון, לפי Social Blade, עלייה של 34%.
לפי פורבס, רונאלדו "שווה" כ-500 מיליון דולר, מה שהופך אותו לאחד הספורטאים העשירים והמצליחים בעולם. חסויות ממלאות תפקיד משמעותי בעושרו של רונאלדו וכוללות חברות כמו הרבלייף, ארמאני ו-Tag Heuer.
לראשונה מאז 2017 (ופעם שלישית בסך הכל), כריסטיאנו רונאלדו גם עמד בראש רשימת הספורטאים בעלי השכר הגבוה בעולם של פורבס, וזכה גם בשיא גינס עבור הרווחים השנתיים הגבוהים ביותר לספורטאי ב-2023.
 
המתחרה הגדול של רונאלדו, כוכב ארגנטינה ואינטר מיאמי ליונל מסי, נמצא רק במקום השני ברשימת שיאני העוקבים באינסטגרם, עם 482 מיליון. הזמרת והשחקנית האמריקאית סלינה גומז נמצאת במקום השלישי עם 427 מיליון עוקבים. קיילי ג'נר, דוויין "דה רוק" ג'ונסון, אריאנה גרנדה, ביונסה, קלואי קרדשיאן וג'סטין ביבר, הם הסלבריטאים האחרים ברשימת 10 האנשים הכי נעקבים באינסטגרם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביג דיל לעומת זת מסי משחק בארה"ב
    יייייייישששששש 08/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארה"ב ארץ ענקית שלא ידעו מה זה כדורגל לאט לאט מתחילים להעריץ המשחק
    סגור