עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו עוקץ את ליאו מסי: "הליגה שלי טובה יותר"

אחרי חתימתו הרשמית והצגתו של ליאו מסי כשחקן אינטר מיאמי מה-MLS, כריסטיאנו רונאלדו החליט לתקוף: "הליגה הסעודית טובה יותר מה-MLS. אני פתחתי את הדרך לסעודיה ועכשיו כל השחקנים באים לכאן"
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
ליאו מסי הוצג ביום ראשון רשמית כשחקנה של אינטר מיאמי לאחר שחתם על החוזה שלו במועדון האמריקאי, קבוצת ה-MLS שבבעלותו של דייויד בקהאם. מסי הוצג באופן רשמי מול הקהל והתקשורת, אך כעת הוא כבר עבר להתגורר בפלורידה, ארצות הברית, ונראה שהוא מתחיל להסתגל לחיים באזור. עם זאת, מי שהמשיך ביריבות עם מסי, שליוותה אותו לאורך כל הקריירה, הוא הכוכב הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, שמשחק באל נאסר הסעודית כיום, ובחר לעקוץ את מסי.
רונאלדו התייחס למעברו של מסי לארה"ב ואמר: "הליגה הסעודית טובה יותר מה-MLS. אני בטוח ב-100 אחוז שאני לא אחזור יותר לאף מועדון אירופאי. פתחתי את הדרך לליגה הסעודית ועכשיו כל השחקנים באים לכאן. ביקרו אותי על זה שבאתי לסעודיה, אבל מה קרה עכשיו? אני פתחתי את הדרך, כולם באים לכאן עכשיו. בתוך שנה נעבור את הליגות בהולנד וטורקיה
 
בחמישי מסי בסך הכל נכנס לסופרמרקט בסמוך לביתו החדש במיאמי כדי לעשות קניות לו ולמשפחתו, אך התיעודים שלו עם עגלה מלאה בקניות, מיד הופצו ברשתות החברתיות השונות וריסקו את הרשת כשהפכו לוויראליים במיוחד. כמובן שהאנשים במקום מיד תיעוד את האירוע הנדיר כל כך מבחינתם, כשרבים מהם הצטלמו איתו.
אחד מהגולשים בטוויטר, ניקו קנטור שמו, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא צירף תיעוד של מס עם עגלת קניות מלאה וכתב: "מסי ב-PUBLIX!!! שמישהו ייתן לו תרנגולת עוף ממש עכשיו".
גולש אחר צייץ בטוויט בתוספת תמונה של מסי מהסופרמרקט: "עוד תמונות של מסי עושה קניות בסופרמרקט של Publix. אז איפה הוא יהיה מחר בערב, יש פה וולמארט קרוב? הייתי מחנה מחוץ לחנות כל שבוע כי אין ספק שיגמר לו החלב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה