עסקי ספורט

הרופא האולימפי שהורשע באונס נדקר בכלא

לארי נסאר נדקר מספר פעמים במהלך עימות עם אסיר אחר בכלא פדרלי בפלורידה; לא ידוע מה רמת פציעתו, אך נאמר שהוא במצב יציב
מערכת ice | 
אסיר (צילום pexels)
רופא הספורט לארי נסאר, שהורשע בהתעללות מינית במתעמלות של הנבחרת האולימפית האמריקנית, נדקר מספר פעמים במהלך עימות עם אסיר אחר בכלא פדרלי בפלורידה, כך דווח בתקשורת בארצות הברית. לא ידוע מה רמת פציעתו, אך נמסר כי הוא במצב יציב. 
נסאר נידון לעשרות שנות מאסר בגין תקיפה מינית של מתעמלות, כולל מדליסטיות אולימפיות. נסאר מרצה עשרות שנים בכלא בגין הרשעות בבתי משפט מדינתיים ופדרליים. הוא הודה שתקף מינית ספורטאיות כשעבד באוניברסיטת מישיגן סטייט ובנבחרת האולימפית. בנפרד, נסאר הודה בהחזקת תכנים פורנוגרפיים עם קטינים.

במהלך הצהרות ההשפעה על הקורבן ב-2018, מספר ספורטאים העידו שבמהלך יותר משני עשורים של התעללות מינית של נסאר הם סיפרו למבוגרים מה קורה, כולל מאמנים ומאמנים אתלטים, אבל זה לא דווח.
יותר מ-100 נשים, כולל מדליסטית הזהב האולימפית סימון בילס, ביקשו ביחד יותר ממיליארד דולר מהממשלה הפדרלית על כישלונו של ה-FBI לעצור את נסאר כאשר סוכנים נודעו להאשמות נגדו ב-2015. הוא נעצר על ידי משטרת אוניברסיטת מישיגן ב-2016 , יותר משנה לאחר מכן.
מישיגן סטייט, שהואשמה בהחמצת סיכויים במשך שנים רבות לעצור את נסאר, הסכימה לשלם 500 מיליון דולר ליותר מ-300 נשים ונערות שהותקפו על ידו. התעמלות ארה"ב והוועד האולימפי והפראלימפי של ארה"ב עשו הסדר של 380 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה