עסקי ספורט

מכבי ת"א בדרך לרכש חדש? זה השחקן הארגנטינאי בו היא מעוניינת

על פי דיווח מארגנטינה מכבי ת"א הגישה הצעה לרכישת מחצית מכרטיסו של המגן הימני פדריקו ורה. אם יחתום, ורה יצטרף לזהבי, דור תורג'מן ולקפטן שרן ייני שגם חוזר לעוד עונה
מערכת ice | 
אוהדי מכבי תל אביב (צילום האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב)
העונה של שנת 2023 בכדורגל הגיעה לסיומה לאחרונה עם ניצחון של מכבי חיפה בליגה, וניצחון של בית"ר בגביע המדינה, אך מועדוני הספורט המובילים בארץ כבר נמצאים עם הפנים קדימה לקראת עונת 23-24. 
היום (ראשון) מדווח כי קבוצת מכבי ת"א בכדורגל הגישה הצעה למגן ימני מארגנטינה בשם פדריקו ורה, כך לפי גורמים בארגנטינה. בעיתון TYCSPORT המקומי דיווחו כי מכבי הציעה לקבוצה הנוכחית של המגן, אוניון סנטה פה, לקנות חצי מכרטיסו של ורה, ומסתמן כי הקבוצה עשויה להסכים.
לפי ynet, ורה (25) גדל במועדון בו הוא משחק כעת, אך שיחק מעט בקבוצת לאס פרחאס. בעונה החולפת ורה שיחק ב-16 משחקים ובישל שני שערים. הקבוצה משחקת בליגה הראשונה במדינה.
אם אכן ייחתם חוזה מדובר בשני בלבד בתקופה האחרונה עבור מכבי, שקיבלה לאחרונה לחיקה את רועי משפתי. מנגד, מכבי שחררה את השחקנים אבי ריקן, אנדרה ג'ראלדש ומאור קנדיל. כמו כן, אתמול הקבוצה הודיעה שהקפטן שרן ייני חתם על חוזה לעונה נוספת - ה-19 שלו עם הצהובים. שחקן נוסף שיגיע לבוגרים הוא דור תורג'מן שהציג יכולות מרשימות במונדיליאטו לאחרונה והגיע עם הקבוצה למקום השלישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה