עסקי ספורט

עידן חדש במנצ'סטר יונייטד: כמה כסף יש לבעלים החדש?

השדים האדומים צפויים להימכר לקבוצת הרכישה בראשותו של שייח ג'אסים הקטארי, אך כמה כסף הוא באמת שווה? בעוד סביב הונו של שייח ג'אסים עצמו יש לא מעט ערפל, אביו, ראש ממשלת קטאר לשעבר, מוערך בכ-2 מיליארד דולר ומשפחת המלוכה הקטארית, עליה נמנים השייח ואביו, מוערכת בלא פחות מ-335 מיליארד דולר
תום נחום | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)
על רקע הדיווחים בתקשורת הקטארית והאנגלית שמיישרים קו עם הטענה שמנצ'סטר יונייטד בדרך להימכר ולעבור מידיה של משפחת גלייזר לידי קבוצת הרכישה הקטארית בראשותו של שייח ג'אסים, זאת תמורת סכום עצום של 6.3 מיליארד דולר, בתקשורת האנגלית צצים ביממה האחרונה לא מעט סימני שאלה לגבי הונו האישי של שייח ג'אסים, כאשר לשאלה 'כמה כסף יש לו?' אין תשובה חד משמעית, אלא רק השערות והערכות.
שייח ג'אסים, או בשמו המלא ג'אסים בן חמד אל ת'אני, הוא בנו של חמד בן ג'אסים בן ג'אבר אל ת'אני, לשעבר ראש ממשלת קטאר, שמחזיק בעצמו ב-3% מהבעלות על לסטר סיטי, שירדה בעונה החולפת לצ'מפיונשיפ. כאמור, שוויו של שייח ג'אסים לא ברור, אך על פי הערכות פורבס, שוויו של אביו של שייח ג'אסים עומד על 2 מיליארד דולר, אם כי מדובר בהערכות בלבד.

אגב, למרות שהסכום המדובר של 2 מיליארד דולר, נשמע נמוך יחסים להצעת הרכישה של מנצ'סטר יונייטד, שעומדת כאמור על 6.3 מיליארד דולר, חשוב לציין כי שוויה המוערך של משפחת המלוכה הקטארית, עליה נמנים שייח ג'אסים ואביו, מוערכת בסכום עצום של לא פחות מ-335 מיליארד דולר, כאשר השאלה היא כמובן כמה כסף מוכנים הקטארים להשקיע במנצ'סטר יונייטד, כאשר תשובות לכך סביר להניח שיתבררו רק לאחר השלמת עסקת הרכישה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה