רכילות עסקית

זו הסיבה שהנסיכה הקטארית בת למשפחת המלוכה נמלטה מהמדינה

הנסיכה, שהיא בת למשפחת אל-תאני השלטת בקטאר קיבלה מקלט בבריטניה בגלל חשש לחייה, עקב סיבה שגם עלתה לכותרות לאורך המונדיאל
מערכת ice | 
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
נסיכה קטארית קיבלה מקלט בבריטניה בגלל חשש לחייה בשל היותה טרנסג'נדרית. מסמכים שהודלפו שהגיעו לידי ה"סאנדיי טיימס" הלונדוני מראים כי הנסיכה, שהיא בת למשפחת אל-תאני השלטת בקטאר, סיפרה למשרד הפנים של בריטניה - הסוכנות הממשלתית האחראית על ההגירה והביטחון - עד כמה קשה הייתה ילדותה.
"נולדתי נקבה אבל, הייתי זכר מבפנים. להיות הומו בקטאר נחשב לעונש על פי חוק ומוות", כתבה הנסיכה. "קטאר קפדנית ביותר לגבי חוקי הדת". מדינת המפרץ המארחת את המונדיאל אוסרת הומוסקסואליות. מהמסמכים שהודלפו, עולה כי הנסיכה ברחה במהלך טיול משפחתי בלונדון בקיץ 2015 והסתתרה עם חברתה.
בבקשת המקלט שלה, הנסיכה כללה שני מכתבים שתיארו כיצד היא הייתה "מדוכאת מאז שאני זוכרת את עצמי, פשוט כי המראה החיצוני שלי מעולם לא התאים לבפנים שלי". הנסיכה כתבה גם על החלום שלה לברוח מהמשפחה השלטת במדינה. "הרגשתי כאילו חיי נזרקו לזבל", היא כתבה. "מעולם לא רציתי להתחתן עם בני הדודים הגברים שלי, כמו שאר המשפחה שלי. אני מפחדת ממה שהאחים שלי עלולים לעשות".
האיסור של קטאר על הומוסקסואליות היה נושא חם לאורך כל המונדיאל השנה, שבו נאסר על שבע נבחרות אירופיות לענוד סרטי זרוע "אהבה אחת" כנגד אפליה של קהילת להט"ב, על ידי פיפ"א. על הומוסקסואליות יש עונש של עד שלוש שנים בכלא קטארי. דו"ח של Human Rights Watch שפורסם באוקטובר, מצא כי היו מקרים שאנשי כוחות הביטחון הקטארים עצרו להט"בים והעבירו אותם ל"התעללות ולמעצר" ללא סיבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה