עסקי ספורט

קיליאן אמבפה בעסקת ענק: כמה ריאל מדריד מוכנה לשלם?

בעוד הדיווחים הראשוניים דיברו על כך שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם עבורו 150 מיליון אירו, כעת נחשף כי נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, יהיה מוכן להכניס את היד עמוק יותר לכיס ולשלם לפ.ס.ז' עבור קיליאן אמבפה לא פחות מ-200 מיליון אירו. וגם: מי צפויה להתחרות בבלאנקוס על הכוכב?
תום נחום | 
קיליאן אמבפה (צילום אינסטגרם)
בעוד הדיווחים הראשוניים דיברו על כך שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם 150 מיליון אירו תמורתו, ולמרות שהוא עצמו הכחיש כי ינסה לעבור לבלאנקוס עוד הקיץ, נראה שהרומן של קיליאן אמבפה ופריז סן ז'רמן מתקרב בצעדי ענק לסיומו, כאשר ריאל מדריד מסומנת כפייבוריטית לקלוט את הכוכב הצרפתי בן ה-24, שעל פי הדיווחים הודיע לקבוצה מעיר האורות כי אין בכוונתו לחדש את חוזהו מעבר לסוף העונה הנוכחית, מה שככל הנראה ידחוק בצרפתים למכור אותו עוד הקיץ על מנת לא לאבד אותו בהעברה חופשית וללא תשלום בקיץ הבא.
אז בעוד הדיווחים הראשוניים טענו שריאל מדריד תהיה מוכנה לשלם עבור אמבפה 150 מיליון אירו, כעת בתקשורת הספורט באירופה מיישרים קו וטוענים כי ההערכה הראשונית הייתה לא מדויקת, ונשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, יהיה מוכן להכניס את היד עמוק יותר לכיס - כאשר הסכום אותו הספרדים יהיו מוכנים להשקיע בכדי להנחית עוד הקיץ את אמבפה בברנבאו עומד על לא פחות מ-200 מיליון אירו.

עם זאת, קיימות לא מעט טענות על כך שפ.ס.ז' תעדיף למכור את אמבפה לקבוצה אחרת ולא לריאל מדריד, כאשר בעלי הקבוצה הצרפתית, הקרן הקטארית להשקעות בספורט בראשות נשיא המועדון, נאסר אל חלאיפי, לא אהבה בלשון המעטה את ההתנהלות של ריאל מדריד ופלורנטינו פרס מול אמבפה בשנים האחרונות והנסיונות לפתות את השחקן להגיע עוד טרם נעשתה פנייה בעניינו למועדון הצרפתי.
האופציה שעלתה בימים האחרונים על הפרק, אם אכן פ.ס.ז' תחליט שלא למכור את אמבפה לריאל מדריד, היא מעבר למנצ'סטר יונייטד, שאמורה לעבור בקרוב לבעלות קטארית של שייח' ג'אסים בעסקת ענק של 6.3 מיליארד דולר, כאשר הבעלות הקטארית שבדרך עשויה לעזור מאוד ליונייטד להנחית את אמבפה דווקא באולד טראפורד.
אגב, אם אכן תושלם עסקה בסכום של 200 מיליון אירו, לריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד או כל מועדון אחר, העסקה תתפוס את המקום השני בטבלת ההעברות היקרות ביותר בתולדות הכדורגל, שנייה רק ל-222 מיליון האירו ששולמו ע"י פ.ס.ז' לברצלונה תמורת ניימאר ב-2017, כאשר מי שתידחק למקום השלישי היא העסקה הקודמת של אמבפה, שהשלים ב-2018 את מעברו הקבוע (הושאל קודם לכן לפ.ס.ז' בעונת 2017/18) ממונאקו לפריז סן ז'רמן תמורת 180 מיליון אירו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה