עסקי ספורט

שחקן ריאל מדריד תקף, אשתו יצאה להגנתו וריגשה

יותר מיממה לאחר ששחקן ריאל מדריד, פדריקו ואלוורדה, תקף את שחקנה של ויאריאל, אלכס באנה, אשתו של ואלוורדה יוצאת להגנתו ומנסה להסביר. "כבר עברתי מספיק כדי שהם יבואו לחקור אותי לגבי בריאותו של הבן שלי"
מערכת ice | 
פדריקו ואלוורדה ואשתו (צילום צילום מסך טוויטר @partidazocope)
אתמול (ראשון) סיפרנו לכם על האירוע החריג לאחר המשחק בין ויאריאל לריאל מדריד במחזור האחרון, בו שחקן ריאל מדריד, פדריקו ואלוורדה, ניגש לשחקנה של ויאריאל, אלכס באנה, לאחר המשחק ותקף אותו מחוץ לאצטדיון.
ואלוורדה תקף אותו לאחר שבאנה הקניט לכאורה את השחקן בחודש ינואר האחרון בנוגע לסיבוך בהריון שאשתו חוותה לפני מספר חודשים. האורוגוואי חיכה לבאנה מחוץ לאצטדיון, לפני העלייה לאוטובוס, תקף אותו עם אגרוף לפנים, ואיים עליו לומר שוב הדבר האכזרי שלכאורה אמר על בנו.

לאחר שהתקרית פורסמה גם אשתו אל ואלוורדה, מינה בונינו, פרסמה פוסט מרגש ברשתות החברתיות בו היא כתבה: "האם אני צריכה להסביר למה הרופאים אמרו לי שההיריון שלי יכול לא להמשיך? היינו שקטים במשך כחודשים כשחיכינו לתשובות האם להמשיך עם ההיריון או לא, כשכבר היינו חמישה חודשים בתוך ההיריון", כתבה בונינו. "כבר עברתי מספיק כדי שהם יבואו לחקור אותי לגבי בריאותו של הבן שלי. למרות הכול, ממעמקי ליבי אני לא מאחלת שאף אחד יעבור את מה שאני עברתי".  
בעקבות התקיפה, באנה הגיש אתמול תלונה במשטרה נגד ואלוורדה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה