עסקי ספורט

היריבות עולה שלב: קשר ריאל מדריד תקף שחקן של ויאריאל

אירוע חריג בין שחקני ויאריאל וריאל מדריד: על פי שמועות, הקשר פדריקו ואלוורדה הכה את אלכס באאנה כנקמה על כך שהקניט אותו באופן אכזרי למדי לפני מספר חודשים
מערכת ice | 
שחקני ויאריאל (צילום הטוויטר הרשמי של ויאריאל)
אירוע חריג התרחש לאחרונה בסוף המשחק בין ויאריאל וריאל מדריד בספרד. על פי הערכות הקשר פדריקו ואלוורדה נקם לכאורה בשחקן הקבוצה היריבה אלכס באננה והכה אותו מחוץ לאצטדיון בגין דברים שאמר לו לפני מספר חודשים.
אם השמועות נכונות, האירוע החל לפני מספר חודשים כשבאאנה לכאורה הקניט את ואלוורדה בקשר לסיבוך בהיריון שאישתו חוותה. בסוף המשחק ואלוורדה, הקשר של ריאל, החליט לנקום, חיכה לבאאנה מחוץ לאצטדיון לפני העלייה לאוטובוסים, תקף אותו עם אגרוף לפנים, ואיים עליו לומר שוב את הדבר האכזרי שלכאורה אמר על בנו.
כזכור, לפני מספר חודשים אישתו של הקשר שיתפה כי ישנו חשש שהשניים איבדו את ההיריון של בנם בעקבות סיבוך, אך לאחר בדיקות התברר שההיריון תקין. לאחר פרסום הפרשה בתקשורת הספרדית, באאנה מיהר להכחיש את הטענות נגדו וטען כי הוא "מופתע" מההאשמות הללו וכי לא אמר מעולם את הדברים לוואלוורדה.
מנגד, בויאריאל טוענים בדלתות סגורות כי האירוע כן התרחש וכי הם אפילו מתכננים להתלונן במשטרה היות שקיימות הוכחות מצולמות. בעת זו שני האירועים לא אושרו באופן סופי על ידי הגורמים הרשמיים משני הצדדים. עם זאת, חבר ההנהלה בקבוצת ויאריאל צייץ ומחק שהקשר של ריאל הוא "בריון ופחדן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה