עסקי ספורט

מכבי חיפה בטירוף: תעזור ליריבה שלה להכניס 1.5 מיליון שקל?

אוהדי מכבי חיפה בטירוף מוחלט לקראת המשחק מול הפועל ירושלים בטדי, כאשר האחרונה מנצלת את המצב ופותחת לאוהדים הירוקים אפשרות לרכוש כ-25,000 כרטיסים. צפי להכנסה של 1.5 מיליון שקל לאדומים מהבירה
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
ביום שבת הקרוב הפועל ירושלים תארח באצטדיונה הביתי טדי את מכבי חיפה, האלופה הישראלית שעשתה אתמול (שבת) צעד ענק לעבר אליפות שלישית ברציפות עם 1:4 גדול על מכבי נתניה.
האוהדים הירוקים בטירוף מוחלט לקראת השלבים האחרונים של העונה, ובעקבות כך, בהפועל ירושלים מנסים לנצל את המצב ולשם כך החליטו למכור, מלבד 5,000 מקומות שנותרו עבור האוהדים שלהם, כ-25,000 כרטיסים עבור האוהדים של מכבי חיפה, שעשויים להכניס להם לכל הפחות 1.5 מיליון שקל.
בהתחלה יפתחו את היציע המערבי והדרומי, כשהאחרון ישמש כיציע העידוד וכרטיסים אליו ימכרו ב-70 שקלים. אם יהיה ביקוש מעבר ליציעים הללו, יפתחו בירושלים גם את היציע הצפוני לאוהדי מכבי חיפה. אגב, לאחר שעתיים בלבד מפתיחת המכירה 5,000 כרטיסים נמכרו לאוהדים הירוקים.
האדומים החליטו לבוא לקראת הקהל הירוק - במה שתהיה ההזדמנות האחרונה העונה של אלו שאין להם מנוי להגיע ולראות את הקבוצה. הצפי הוא שיגיעו לפחות 15 אלף צופים, כשאם יפתחו את היציע הצפוני המספר יגיע גם ל-20 אלף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה