עסקי ספורט

מרגש את ארגנטינה שוב: התרומה של שוער הנבחרת

אמיליאנו מרטינס מכר את הכפפות איתן עמד בגמר המונדיאל הבלתי נשכח מול צרפת בלא פחות מ-42 אלף אירו ואת הכסף תרם לילדי חולי סרטן
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום אינסטגרם/ fifaworldcup)
אמיליאנו מרטינס, שוער אלופת העולם ארגנטינה, מכר את הכפפות איתן עמד בגמר המונדיאל הבלתי נשכח מול צרפת בלא פחות מ-42 אלף אירו ואת הכסף תרם לילדי חולי סרטן. "הרבה יותר חשוב לי לעזור לילדים חולים מאשר לאחסן את הכפפות שלי בקופסה בבית", הסביר.
בראיון שנתן לאחרונה לרשת הטלוויזיה הארגנטינאית TyC, סיפר השוער בן ה-30 על ההצלה ההיסטורית בתוספת הזמן. כזכור, בדקה ה-123 ובמצב של 3:3, הדף מרטינס בעיטה של רנדאל קולו מואני ושלח את המשחק לפנדלים.
"לא הבנתי את הערך שלה כי הכל קרה כל כך מהר", סיפר מרטינס על ההצלה. "אני זוכר שיצאנו למתפרצת בהתקפה האחרונה. לא הייתי יכול להעריך את ההדיפה כמו שעשיתי אחרי הניצחון. היא הדבר הראשון שכולם ראו אחרי הזכייה. אני רציתי שהכדור יפגע לי בפנים, לא היה לי אכפת איפה. עצמתי עיניים, הקשיתי את כל הגוף ואמרתי 'פגע בי, זה כל מה שאני מבקש'".
אך יותר זכור מההצלה הדרמטית הייתה התנועה המגונה הביזארית שעשה שוער אסטון וילה רגע אחרי שקיבל את תואר "כפפת הזהב" לשוער המצטיין של הטורניר. מרטינס בחר לחגוג בדרך מקורית במיוחד כאשר הצמיד את הגביע לאזור חלציו ועשה פרצוף מעוות לכיוון המצלמות. כל זאת לעיני בכירי פיפ"א והממשל הקטארי, וכמובן שלעיני מאות מיליוני צופים ברחבי העולם.
"אני לא גאה בעניין הזה, אבל זו הייתה התערבות. בדיוק לפני הענקת כפפת הזהב החברים בנבחרת אמרו לי 'אין לך אומץ לעשות אותו דבר כמו בקופה אמריקה'. אז עניתי 'שדווקא יש לי אומץ'. הם אשמים, החברים שלי לנבחרת. הם שאלו אותי אם אני אעשה את זה גם בטקס של פיפ”א, אבל לא הסכמתי. זה היה אירוע רשמי עם חליפה. במגרש כדורגל כשיש אדרנלין אז הכל אפשרי. המטרה היחידה שלי הייתה לא לבכות", אמר מרטינס בראיון ל-TyC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה