עסקי ספורט

ליאו מסי בדרך לקאמבק בברצלונה? ההצעה ההזויה נחשפת

ברצלונה מתכננת להחזיר את ליאו מסי לשורותיה, אך בשל חוקי הפייר פליי, היא תציע לו חוזה של 200 אלף אירו בעונה, כאשר תערוך משחק ידידות לכבודו, כשכל ההכנסות יגיעו לכיסו של הכוכב
מערכת ice |  1
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)

אחרי שליאו מסי הודח עם פאריס סן ז'רמן בשלב שמינית גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן, נראה שהסוף של הפרעוש בקבוצה מעיר האורות מתקרב, זאת בעקבות העובדה שהחוזה שלו מסתיים בסוף העונה, ועל פי דיווחים באירופה הוא אינו מעוניין להמשיך בקבוצה.

מי שמעוניינת בשרותיו של מסי כמו תמיד היא ברצלונה, קבוצתו לשעבר, אותה הוא עזב בשל בעיות כלכליות במועדון. על פי דיווח היום (חמישי) ב"אל נאסיונל", ברצלונה מעוניינת להחתים את מסי, בדרך הזויה במיוחד, זאת כדי להתחמק מהפייר פליי. 
 


על פי הדיווח, הקטלונים יציעו לכוכב שכר נמוך במיוחד, בטח שמדובר בשחקן הטוב ביותר בעולם, של 200 אלף אירו בעונה. אבל כדי לפצות על השכר הנמוך, הקטלונים יערכו משחק ידידות לכבוד הכוכב, באמצעותו היא תוכל לגייס סכום משוער של כ-100 מיליון אירו, כאשר הכול ייכנס לכיסו של הארגנטינאי.

העיתונאי פבריציו רומאנו, שהוא אחד מהאמינים ביותר באירופה, טען לאחר הדחתה של פ.ס.ז’ שהפרעוש רוצה להישאר בליגה תחרותית ושהשיחות בין אביו חורחה לפאריס ימשיכו, כאזר אופציית ברצלונה עדיין פתוחה.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסי
    אורי 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאלה בארסה
    סגור