עסקי ספורט

מתחם האימונים של הפועל ת"א נשרף, המשחק מול בית"ר יידחה?

שריפה שפרצה לפנות בוקר במתחם חודרוב כילתה את מתקני המועדון וכעת לא ידוע אם הקבוצה תוכל להתייצב למשחק המתוכנן לה היום נגד בית"ר ירושלים. חקירה נעשית בשיתוף משטרת ישראל וכוחות כיבוי
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
שריפה פרצה היום (ראשון) לפנות בוקר במתחם האימונים של הפועל ת"א בכדורגל, מתחם חודרוב. השריפה פרצה בשעה 3:00 לפנות בוקר ומנכ"ל המועדון לירן מוכתר הוזעק למקום על ידי משטרת ישראל.
למרות השתלטות האש על ידי כוחות הכיבוי, הנזק שנעשה במתחם עצום וישנו חשש ממשי בהנהלת המועדון שהם לא יוכלו להתייצב במשחק הצפוי היום נגד בית"ר ירושלים עקב מחסור בציוד שנשרף.
אתמול בבוקר רוסס גרפיטי בקירות המועדון ומשטרת ישראל פועלת לבדוק האם מדובר בהצתה מכוונת לאחר שנמצא מצת במחלקת הנוער של המועדון. האש התפשטה ממחלקת הנוער אל חדר האוכל של הקבוצה, חדר הכושר ומתחם הבוגרים של הקבוצה.
במועדון כינו את השריפה "אסון" ולא יודעים האם יוכלו להתייצב למשחק שתוכנן כנגד בית"ר היום עקב מחסור בציוד. המשטרה לא מאשרת לצוות המועדון להיכנס מחשש לקריסה של המקום לכן הם לא יודעים איזה ציוד יש להם. כל הכיוונים נבדקים על ידי המשטרה כעת וחוקר הצתות מטעם כבאות והצלה הגיע למקום על מנת לסייע למשטרה בחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה