עסקי ספורט

ליאו מסי יעוף מפ.ס.ז'? הצרפתים מתקרבים להחלטה דרמטית במיוחד

דווקא אחרי הזכייה במונדיאל, עושה רושם שליאו מסי בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן, כאשר המועדון הצרפתי מחפש דרכים לחסוך כסף והחליט להיפרד מצלע אחת בטריו הכוכבים - אמבפה-ניימאר-מסי. אז מדוע רוב הסיכויים שמסי יהיה זה שיעזוב? כל ההסברים בפנים
מערכת ice |  1
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי, pixabay)
אחרי הזכייה האדירה במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה, כאשר הוא מכוון לזכייה נוספת בליגת האלופות, הפעם במדי פריז סן ז'רמן, ליאו מסי עשוי למצוא את עצמו מחפש יעד חדש בתום עונת המשחקים הנוכחית, כאשר על פי דיווחים שונים בצרפת, הפריזאים, שמחפשים דרך לחסוך כסף בכדי להימנע ממשבר כלכלי, בין אם במשאבים שנכנסים למועדון ובין אם במסגרת ההתמודדות עם הפייר פליי הפיננסי של אופ"א, עשויים לוותר על שירותיו של אלוף העולם בקיץ הקרוב.
חוזהו של מסי בעיר האורות מסתיים בתום העונה הנוכחית, אם כי עד כה היה נראה כי המועדון הצרפתי מעוניין לשמור על הפרעוש בפארק דה פראנס גם מעבר לסיום עונת 2022/23, אך כעת נטען כי הצרפתים נחושים להוזיל את העלויות הגבוהות אותן המועדון מוציא מדי עונה, והחליטו להיפרד מצלע אחת בטריו הכוכבים האדיר של פ.ס.ז' - קיליאן אמבפה, ניימאר וכמובן, ליאו מסי.

אז באשר לבחירה על מי לוותר, מסתמן שהפור עומד ליפול דווקא על מסי, מי שנחשב בעיניי רבים לשחקן הגדול ביותר בכל הזמנים, בעוד בבירה הצרפתית לא מתכוונים בשום אופן לוותר על הכוכב הצרפתי הצעיר, קיליאן אמבפה, בעוד ניימאר מחזיק בחוזה במועדון עד 2025, עם אופציה של הברזילאי לעונה נוספת, ולא מעוניין לעזוב, כך שהאופציה היחידה שנותרה היא פרידה ממסי, שכזכור, כבר מושך עניין רב מכיוון ערב הסעודית, כאשר על פי הדיווחים השונים, אל הילאל, יריבתה הגדולה של אל נאסר, קבוצתו החדשה של כריסטיאנו רונאלדו, מוכנה להציע לארגנטינאי לא פחות מ-300 מיליון אירו לעונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כותרת דוחה
    גיל תמיר 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותרת דוחה המצביעה על בעלה.
    סגור