עסקי ספורט

ליאו מסי בהלם: מי העלים את הגביע האמיתי של המונדיאל?

תמונות רבות של שחקני נבחרת ארגנטינה ובמיוחד הקפיטן שלה - ליאו מסי, מניפים את גביע העולם לכדורגל. כעת מתברר - הגביע הוא לא אמיתי
מערכת ice | 
ארגנטינה אלופת העולם (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
אם במקרה לא שמעתם, נבחרת ארגנטינה זכתה בגביע העולם לכדורגל בחודש הקודם. ליונל מסי, אחד השחקנים הגדולים של בהיסטוריה של הענף, אם לא הגדול שבהם - זכה סוף סוף להניף את הגביע, בגיל 35. כעת, כשלושה שבועות לאחר החגיגות, בהן קפיטן הנבחרת נראה צמוד מאוד לאותו הגביע, מתברר כי לא מדובר בעותק המקורי.
באופן עקרוני, נהוג כי בטקס הענקה - נמסר לנבחרת הגביע המקורי ובסיום החגיגות, הוא מוחזר למטה פיפ"א בציריך שבשוויץ, כאשר הנבחרת מקבל העתק. את ההבדל בין השניים אפשר לזהות בתחתית, כאשר על זה של המקורי חרוטות הזוכות במונדיאלים שהתקיימו החל משנת 1974 - המונדיאל בו הגביע הנוכחי החליף את גביע ז'יל רימה והתחתית של העתק היא בצבע שחור.
הפעם, הסיפור היה שונה. העותק של הגביע בקטאר היה ממש אחד לאחד, כאשר גם על התחתית שלו היו חרוטים שמות הזוכים. הגביע הוכן על ידי זוג ארגנטינאי שעמל קשה מאוד על הרפליקה, במשך כחצי שנה וזכה לכבוד העצום להעניק את היצירה שלהם לשחקני הנבחרת החוגגים. תוך כדי החגיגיות, נציגי פיפ"א מסרו לאנחל די מריה את הגביע המקורי שיש. האחרון ניגש למסי והסביר לו את העניין, בתיעוד שכעת מסעיר את הרשת. בסופו של דבר, הגביע המקורי חזר לשוויץ, ההעתק המדויק הוחזר לזוג המאושר מארגנטינה והנבחרת עצמה קיבלה את העתק עם התחתית השחורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה