עסקי ספורט

פספס 15 מיליון שקל ב-40 דקות: המנחש נותר בהלם

טורינו ספגה שוויון אחרי שכבר הובילה במשחק, ובישראל יש אדם שפספס 15 מיליון שניחש כי היא זו שתנצח. אבל, היה גם מי שכן הצליח להכניס לכיסו מיליון שקל
מערכת ice | 
טוטו (צילום אביר סולטן פלאש 90)
הפרס הראשון והענק ב-WINNER16 כמעט וחולק השבוע למנחש אחד ויחיד, אבל שער השוויון הדרמטי שספגה טורינו בסלרניטאנה במסגרת משחק בליגה האיטלקית הראשונה, הפך ישראלי אחד לעצוב מאוד.
אותו מנחש במקום לזכות בפרס הגדול, נותר עם פרס ניחומים של כ-87 אלף שקלים בלבד בכיס במשחק ה-Winner מיליונר, לעומת זאת, זוכה אחד בפרס הראשון גרף כמיליון שקלים במשחק המדובר.

זה היה סוף שבוע של דרמות במשחקי הטוטו. הפרס הראשון, על סך 15 מיליון שקלים, לא חולק גם השבוע, והפעם זה היה קרוב במיוחד. משתתף אחד, ששלח טופס באתר המועצה, הצליח לנחש 15 משחקים נכונים. אבל במשחק מספר 13 בטופס הוא סימן ניצחון לטורינו במשחק החוץ בסלרניטאנה.
טורינו אמנם הובילה במשחק החוץ, אך ספגה שער שוויון בדקה ה-49 והשאירה את המשתתף עם פרס ניחומים מכובד בסך של כ-87 אלף שקלים. אבל היו גם דרמות שמחות בסוף השבוע. משתתף ששלח טופס מיליונר Winner בעלות של כ-990 שקלים בתחנה בראשל"צ זכה בפרס הראשון, וגרף לכיסו כמיליון שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה