עסקי ספורט

מאמן נבחרת ארה"ב בכדורגל נסחט - ע"י הורי השחקן

מאמן נבחרת ארה"ב בכדורגל, גרג ברהלטר, חשף כי נסחט בעקבות מקרה אלימות כנגד אשתו מלפני 31 שנה והסוחטים התגלו - כוכב העבר קלאודיו ריינה ואשתו, הוריו של שחקן הנבחרת, ג'יו
מערכת ice | 
גרג ברהלטר (צילום ויקיפדיה jay eyem)
מאמן נבחרת ארה"ב בכדורגל, גרג ברהלטר, חשף כי הוא נסחט לאחרונה על מקרה אלימות משנת 1991. ברהלטר סיפר כי בשנת 1991, כאשר היה בן 18, בעט בחברתו דאז ואשתו בהווה. בעקבות המקרה השניים נפרדו למספר חודשים, אך כאמור חזרו ואף התחתנו.
כעת מתברר כי מי שניסה לסחוט את המאמן האמריקאי היה לא אחר מקלאודיו ריינה, כוכב נבחרת ארה"ב לשעבר, ואשתו. בנם שם השנים, ג'יו, לקח חלק בנבחרת האמריקאית במהלך המונדיאל ונחשב לכשרון גדול אפילו יותר מאביו.

לאחר שהודחה ארה"ב מהמונדיאל, ברהלטר דיבר ואמר כי "היה לו שחקן שברור שלא עמד בציפיות על המגרש ומחוצה לו", אך לא הזכיר את שמו של ג'יו, אך ההנחה הרווחת הייתה שמדובר בשחקן בן ה-19. ג'יו אף אישר זאת.
על פי ESPN, שיחת הסחיטה התבצעה ב-11 בדצמבר, בערך באותו הזמן שברהלטר יצא בהצהרה זו, והמאמן האמריקאי אוים כי התקרית תתפרסם ברבים.
לאחר שפרסם את הסיפור ברבים ברהלטר טען כי הפיק לקחים מאותו הערב ובזכותם מערכת היחסים בין השניים חזקה הרבה יותר והוא דואג שתקרית כזו לא תחזור. בארה"ב עלתה כבר הטענה שבעקבות המקרה האלים כנגד אשתו, אסור לו לקחת שום חלק בתפקיד בנבחרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה