רכילות עסקית

איש העסקים מגיב לראשונה לסחיטה "אויימנו על-ידי בעלי כוח"

בעלי קבוצת תגלית, אלון אזולאי, בתגובה ראשונה לסערה סביב ניסיון הסחיטה של אשת ראש עיריית כרמיאל שניסתה למנוע ממנו להתמודד מול בעלה משה קונינסקי: "שורה של אירועים חמורים שחלקם עוד ייחשף בתקופת הזמן הקרובה"
מערכת ice |  1
אלון אזולאי תגלית (צילום מסך)
איש העסקים והפעיל החברתי בכרמיאל, אלון אזולאי, מגיב לראשונה לפרסום שמה של אשת ראש עיריית כרמיאל, סוזי קונינסקי שניסתה למנוע את התמודדותו לראשות העיר כנגד בעלה דרך סחיטה בצילום תמונות מביכות שלו.
על פי החשד, קונינסקי שכרה את שירותיו של חוקר פרטי שיצלם תמונות "מביכות" שיפגעו בהתמודדות, ושלחה אותן לבכירים בליכוד, בשל כך הוא כמובן התלונן במשטרה וכעת לאחר החקירה נראה שהיא הסתבכה בגדול. הבוקר, הוסר צו איסור הפרסום ונודע כי היא החשודה שנחקרה ביחידת להב 443.
כזכור, צילומי התמונות נשלחו כדי למנוע את התמודדותו של אזולאי לראשות עיריית כרמיאל, מהלך שהחל בספטמבר האחרון. אלון, בן ה-48, עומד בראש קבוצת תגלית וקובצת החברות אותן הוא מנהל מעסיקות כ-2,000  עובדים. קבוצת תגלית עוסקת בתחומים מגוונים כמו יזמות של פרויקטים לבניה ברחבי הארת, ניהול מערך ניקיון ואחזקה במוסדות ומפעלים ועוד. לאחרונה אף החלה הקבוצה לפנות גם לעבר הרחבה בחו"ל.
מטעמו של איש העסקים והפעיל החברתי בכרמיאל אלון אזולאי נמסר: "הפרסום חושף טפח משורה של אירועים חמורים שחלקם עוד ייחשף בתקופת הזמן הקרובה. בחודשים האחרונים משפחתי ואני אוימנו ונסחטנו על ידי בעלי כוח, שנהגו כעבריינים, מטעמו של איש ציבור בכיר בכרמיאל. אותם עצורים, ביקשו לא רק להכפיש את שמי ולפגוע בתא המשפחתי שלי, אלא להתערב במערכת הבחירות הקרובה בכרמיאל ולמנוע את התמודדותי לראשות העיר. מדובר בסחיטה פלילית חמורה ביותר, שנועדה לפגוע ברצון הבוחר ולשמר אינטרסים כלכליים ופוליטיים בעיר כרמיאל.  משפחתי ואני בחרנו שלא להיסחט, שלא להירתע ופעלנו להגשת תלונה מידית למשטרת ישראל, שפעלה במהירות וללא דופי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלון אזולאי
    רמי 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה בנישואים פתוחים רודף שמלות מסריח כמו אנס הוא מיתנגה לעיריה הוא לא יגיע.
    סגור