עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו ויתר על חצי מיליארד דולר: זו הסיבה

כריסטיאנו רונאלדו עשוי שלא להגיע בסופו של דבר לאל נאסר הסעודית, שהציעה לו חוזה של חצי מיליארד דולר לשתי עונות וחצי תמורת חמי מיליארד דולר, זאת בעקבות הצעה שקיבל מקבוצת ליגת האלופות
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו)
כריסטיאנו רונאלדו, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה, חווה את התקופה הקשה ביותר בקריירת המשחק שלו. רונאלדו ערך ראיון מקיף בו פתח את כל שעל ליבו על מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, בו פרץ לתודעה וחזק אליו לקדנציה שנייה.
אחרי תקופה לא פשוטה, רונאלדו עזב את הקבוצה בטונים צורמים זאת לאחר הריאיון כאמור שהעניק, שהיה הקש ששבר את גב הגמר. המצב ממש לא השתפר אחרי שרונאלדו הודח יחד עם נבחרת פורטוגל בשלב רבע הגמר של המונדיאל עם הפסד 1:0 למרוקו, ופספס את ההזדמנות האחרונה שלו בקריירה לזכות בגביע העולם עם נבחרתו.
הפנומן ללא ספק איבד מהמוניטין שלו, ותעיד על כך העובדה כי עד כה אף קבוצה גדולה באירופה לא מתעניינת בשרותיו. מי שכן רוצה מאוד לצרף את רונאלדו היא דווקא קבוצת אל נאסר הסעודית, כשעל פי דיווחים הציעה לרונאלדו 500 מיליון דולר לשתי עונות וחצי.
למרות זאת, דיווחים רבים שעלו אמש (רביעי) טוענים כי רונאלדו לא יגיע בסופו של דבר לאל נאסר. ע"פ הדיווחים, סוכנו של הפנומן, ז'ורז'ה מנדש, הפסיק את השיחות עם הקבוצה מערב הסעודית, לאחר שקיבל הצעה לכוכב שלו מקבוצת ליגת אלופות נוכחית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גדול ככל שהוא חייב ללמוד לדבר ובטח לא להשתחצן. זה מקומם (ל"ת)
    חיים 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור