עסקי ספורט

מאמן נבחרת איראן: "לא משנה מה עושים - רוצים להרוג אותם"

קרלוס קיירש, מאמן נבחרת איראן התייחס למחאת השחקנים וסירובם לשיר את המנון מדינתם, "עם כל הבעיות שהם חווים, קשה מאוד להתרכז ככה"
מערכת ice | 
נבחרת איראן (צילום צילום מסך טוויטר כאן 11)
נבחרת איראן פתחה את משחקי המונדיאל ברגל שמאל כשנחלו תבוסה צורמת לנבחרת אנגליה – 6:2. אך גם התבוסה הזאת לא תצליח להסית את הדיון המרכזי בנוגע לאיראנים: מחאתם שחקני הנבחרת וסירובם לשיר את המנון המדינה. צעד שעורר ביקורות מעורבות באיראן ומחוצה לה.
 
במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק התייחס מאמן נבחרת איראן קרלוס קיירוש והיה נשמע מודאג בהחלט: "כולם יודעים את הנסיבות להפסד, הסביבה לא אידיאלית עבור השחקנים שלי. עם כל הבעיות שהם חווים, קשה מאוד להתרכז ככה. הם מושפעים מזה, הם בני אדם".
המאמן הפורטוגלי המשיך ותיאר: "אתה לא יודע מה החבר'ה האלה עברו בימים האחרונים רק בגלל שהם רוצים לבטא את עצמם כשחקנים, לא משנה מה הם עושים או אומרים, רוצים להרוג אותם. הם מייצגים את המדינה ומשחקים למען העם".
בנוסף על מחאת השחקנים, בעת השמעת ההמנון גם הקהל האיראני מחה ושרק בוז. אך שריקות הבוז לא חדלו לאחר השמעת ההמנון, הקהל האיראני שרק גם לאחר שריקת הסיום, והמאמן לא אהב את זה "אנחנו לא צריכים אוהדים שתומכים בקבוצה רק כשהיא מנצחת, הם יכולים להישאר בבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה