שיווק ופרסום

רמי לוי מותקף באיראן: זה המהלך המפתיע שלו

מי עומד מאחורי התוכנית הסודית למאבק בגרעין האירני? הפרסומת החדשה והלא שגרתית של 'שיווק השקמה' לליין המוצרים החדש תפתיע גם אתכם
מערכת ice | 
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
בימים הקרובים רמי לוי, בעלי רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יוצא בקמפיין לא שיגרתי להשקת מפעל הפיצוחים החדש של הרשת במסגרתו נשיא אירן ראיסי חושף את התוכנית הסודית של רמי לוי למאבק בגרעין האירני.
בפרסומת, ראיסי נשיא אירן מציין שהרפובליקה האסלאמית של אירן מתנגדת בתוקף לתוכנית הגרעין של רמי לוי ודורשת לגנות אותו רגע לפני שהוא חוצה את נקודת האל חזור!. בזמן שראיסי נאם מעל במת האו"ם הגיע עוזרו ולחש על אוזנו שזה מאוחר מדי כי תוכנית הגרעין של רמי לוי כבר יצא לדרך.

הקמפיין הנ"ל הינו לקראת השקת המפעל החדש של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" - "קלית השקמה" המייצר למעלה מ-40 סוגים של פיצוחים במותג הפרטי. עפ"י האסטרטגיה השיווקית של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" במהלך שנת 2023 תשווק הרשת במותג "קליית השקמה" כ-10% מכלל שוק הפיצוחים בישראל.
עפ"י נתוני משרד החקלאות שוק הפיצוחים והפירות המיובשים ברשתות השיווק מוערך בכ-12,000 טון בשווי כולל של כ-600 מיליון שקל. רמי לוי מסר: "מוצרי הפיצוחים במותג 'קליית השקמה' הינם באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הזולים ביותר וזהו תחום נוסף במותג הפרטי שהרשת רואה בו מנוף לצמיחה, ולהגדלת נתח המכירות של המותג הפרטי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה