עסקי ספורט

שוד אלים בתחנת הדלק: מי כוכב ה-NBA שביצע אותו?

השחקן שכיכב בעונת 2007-8 נתפס כשהוא שיכור, ובמהלך ניסיון לשדוד קופה של תחנת דלק תוך איומים על עובד התחנה שהיה במקום
מערכת ice |  1
שוד (צילום freepik)
כדורסלן ה-NBA לשעבר, דונטה גרין, נעצר לאחר שניסה לשדוד פקיד בתחנת דלק באינדיאנה, לפי דיווחים מקומיים. גרין, בן 34, מואשם בניסיון שוד לאחר שמשטרת גושן אמרה שהוא זינק לעבר פקיד תחנת דלק פיליפס 66 ודרש ממנו "לתת לו את כל הכסף".
ב-8 בנובמבר, שוטרים קיבלו טלפון בסביבות חצות על נהג שיכור באזור לפני שקיבלו שיחה נוספת על אדם שניסה לשדוד פקיד בתחנת דלק.
השיחה השנייה הגיעה מטאקו בל המחוברת לאותה תחנת דלק פיליפס 66 שגרין ניסה לשדוד. כשהשוטרים הגיעו לתחנת הדלק, הם עצרו את גרין והכניסו אותו לכלא מחוז אלקהרט.
הפורוורד שיחק ב-NBA תחת המאמן האגדי ג'ים בוהיים כסטודנט טרי באוניברסיטת סירקיוז במשך שנה אחת בלבד במהלך עונת 2007-08. הוא פתח את כל 35 המשחקים והוביל את סירקיוז בניקוד עם 17.7 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק לפני שנכנס לדראפט.
גרין נבחר במקום ה-28 הכללי על ידי ממפיס גריזליס - אבל הועבר בטרייד מיידי ליוסטון רוקטס - במהלך דראפט ה-NBA של 2008. גרין שיחק גם בבוסטון סלטיקס ובסקרמנטו קינגס.
במהלך קריירת ה-NBA שלו, גרין רשם ממוצע של 6.1 נקודות למשחק ב-253 משחקים בסך הכל לפני שהחליט לשחק מעבר לים. גרין הופיע לאחרונה בטורניר הכדורסל של ESPN תחת קבוצת בוגרי סירקיוז של המאמן בוהיים בקיץ 2017.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד כושי דפוק שהיה פירסט קלאס ודפק לעצמו את החיים (ל"ת)
    הפתעה 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור