משפט

כוכב ה-NBA לשעבר נעצר לאחר שתקף שני מאבטחים במקדונלד'ס

ספורטאים רבים מחפשים עצמם לאחר הפרישה, ולא מעט גם מסתבכים בעקבות הקושי להתאקלם בחיים "הרגילים". אחד כזה הוא כדורסלן העבר, בן גורדון, שנעצר בסוף השבוע בפעם השנייה בתוך חודש בחשד להכאת שני מאבטחים בסניף מקדונלד'ס 
מערכת ice | 
בן גורדון (צילום ויקיפדיה)
כוכב ה-NBA לשעבר בן גורדון שוב מסתבך. כמעט חודש לאחר שנעצר בעקבות הכאת בנו בן ה-10 בפנים בשדה התעופה לה- גווארדיה בניו יורק, הוא נעצר שוב. הוא נעצר לאחר שהכה שני מאבטחים במקדונלד'ס בשיקגו ביום שישי בבוקר.
על פי החשד, גורדון בן ה-39 התבקש לעזור את המסעדה בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר, אך סירב והכה בפניו את המאבטח בן ה-29 והשליך אותו לעבר הקרקע. בנוסף, הוא תקף גם את המאבטח השני, 21, וגם אותו השליך לקרקע. על פי המשטרה, הסיבה בגינה התבקש לעזוב את המקום אינה ידועה.
שני המאבטחים סירבו לקבל טיפול רפואי וכוכבה לשעבר של שיקגו בולס מואשם בשני סעיפים של תקיפה. גורדון אינו נמצא במעצר ולא ידוע באם שוחרר בערבות או שלא היה צורך בכך.
מאז עזיבתו את ליגת ה-NBA בשנת 2015 הסתבך מספר פעמים במקרי אלימות פרט למקרה הנ"ל והכאת בנו בחודש שעבר. כבר בשנת 2017 הוא נעצר לאחר שהפעיל אזעקת אש בדירתו בלוס אנג'לס ובאותה השנה גם נאשם בתקיפת מנהל הבניין בו התגורר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה