עסקי ספורט

לוחם UFC המושמץ העלה סרטון בעודו מתקלח עם רובה קלצ'ניקוב

סאם סטרילקנד, לוחם אומניות הלחימה המשולבות, שעלה בעבר לכותרות בנסיבות לא הכי מחמיאות - ממשיך לעורר פרובוקציות
מערכת ice |  1
סאם סטריקלנד (צילום יוטיוב)
לאלו מכם שלא מכירים את לוחם ה-MMA האמריקאי הבעייתי, סאם סטריקלנד, נעשה לכם סקירה קצרה על האיש. מוקדם יותר השנה, הוא השתתף במה שהוגדר כ"אחת ממסיבת העיתונאים הגסות והמוזרות ביותר אי פעם" לקראת הקרב שלו מול ג'ק הרמנסון ב-UFC Fight Night 200. במקום לדון ביריב שלו, הוא אמר לכתבים שהוא נמצא בשלב בקריירה שלו שבו הוא יכול "לומר שטויות ולא לעוף מה-UFC".
סטריקלנד ספג אש במיוחד על הערותיו ההומופוביות, לאחר שאמר לאחד העיתונאים שיש לו 'תספורת הומו'. בשלב אחר במסיבת העיתונאים, הוא אמר: "אני אוהב גברים הומוסקסואלים. הומוסקסואלים הם מדהימים. לסביות, לא כל כך. לסביות שונאות אותי. הן מסתכלות עלי כמו הבחור שפגע בהן. אני לא הבחור. אני לא אבא שלך. אבל גברים הומוסקסואלים מסתכלים עליי כאילו הם רוצים לזיין אותי ואני מכבד את זה".
במאי, חשבון הטוויטר של כוכב ה-UFC הושעה זמנית, לאחר שפרסם מספר ציוצים שתקפו את הקהילה הטרנסית. "זה אפילו לא יוני וכבר נמאס לי מחודש הגאווה", כתב סטריקלנד באחד הפוסטים. בהודעה אחרת, שנמחקה מאז, הוא אמר: "אני למעשה מעריץ של חודש הגאווה. עם זאת, אנשים טרנסים, אלוהים, אני לא יכול לסבול טרנסים... חייבת להיות צורה כלשהי של התבוננות נפשית". בדיון טוויטר נפרד, סטריקלנד נכנס לסוגיית הפיקוח על נשק בארה"ב, בעקבות הירי בבית הספר היסודי בטקסס: "אני רק חייב לומר שמדינות שאין להן בעלות על נשק כזכות אדם, הן באמת פתטיות. בגרמניה לא היה ירי המוני', 'באנגליה אין ירי המוני', בלה בלה בלה - גם להם אין גברים".
עכשיו, כשאתם קצת מכירים את הנפש הפועלת, אולי לא תהיו כל כך מופתעים מהסרטון האחרון שלו באינסטגרם - אבל זה לא הופך אותו לפחות מוזר. בקליפ הוא אומר: "אני אתן לכם כמה עצות... להתקלח עם ה-AK שלכם, זה הדבר הכי האמריקני שאתם יכולים לעשות. זה לא מוזר". ספק אם הלוחם מודע לכך שמדובר כמובן בנשק מתוצרת רוסית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות
    עודד 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תכתבו על נושאים שאתם לא טובים בהם.אפילו בשם טעיתם-זה שון סטריקלנד....
    סגור