עסקי ספורט

ליאל עבדה בדרך לאנגליה? המהלך הדרמטי של סלטיק נחשף

ליאל עבדה, שחתום בסלטיק עד 2026, עשוי להאריך את חוזהו בשנה נוספת אחרי שבקבוצה הסקוטית פתחו עמו בשיחות ומקווים להבריח קבוצות רבות, בעיקר מאנגליה, שמגלות בו עניין רב
מערכת ice | 
ליאל עבדה (צילום אינסטגרם/ ליאל עבדה)
ליאל עבדה, ילד הפלא הישראלי שחווה אשתקד עונת פריצה אדירה במדי סלטיק הסקוטית, אחרי שזו רכשה אותו ממכבי פתח תקווה תמורת כ-6 מיליון אירו, בדרך לחוזה חדש ומשודרג באלופה הסקוטית? עושה רושם שכן.
הישראלי חתום בקבוצת הפאר הסקוטית עד קיץ 2026, אך לפי דיוווח ב’סקיי ספורט’ האנגלי, הסקוטים מעוניינים בהארכת חוזהו של עבדה בשנה נוספת עד 2027 ואף פתחו עמו בשיחות רשמיות על הארכת החוזה. עבדה בן ה-21, שגם הספיק להפוך לבורג חשוב בנבחרת ישראל, מוערך מאוד על ידי ראשי המועדון הירוק לבן, כמו גם אצל אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה.
בסלטיק מקווים שקשירתו של עבדה לחוזה חדש בקבוצה תבריח קבוצות רבות שמביעות בו עניין, כאשר מועדונים מהפרמייר ליג האנגלית מעוניינים בשרותיו של הישראלי, זאת לפי התקשורת האנגלית. עבדה, שכאמור חווה עונת פריצה אדירה, רושם גם העונה תקופה מצוינת עד כה כשהוא מעורב ב-10 שערים בכל המסגרות בהן שיחקה הקבוצה, כאשר הוא כבש 8 שערים, אליהם הוסיף עוד שני בישולים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה