עסקי ספורט

ליגת העל בכדורסל בעסקה חדשה: באיזה ערוץ ישודרו המשחקים?

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודיעה כי תמשיך את ההתקשרות עם ערוץ הספורט לאחר שחתמה על הסכם זכויות שידור חדש לארבע שנים, עם אופציית הארכה לעונה חמישית. בכך, משחקי ליגת העל ימשיכו להיות משודרים בערוץ הספורט גם בשנים הקרובות
מערכת ice |  2
משחקי מכבי תל אביב בכדורסל
ליגת העל בכדורסל תמשיך להיות משודרת בערוץ הספורט לפחות בארבע השנים הקרובות, כאשר מנהלת הליגה הודיעה הבוקר (חמישי) כי חתמה עם ערוץ הספורט על הסכם חדש למשך ארבע שנים ואופציה לעונה חמישית. הליגה הבכירה בכדורסל הישראלי תמשיך להיות משודרת בערוץ הספורט, לרבות המשחק המרכזי.
בהודעת המנהלת נכתב בין היתר: "ההסכם החדש יכלול בתוכו בין היתר חלונות של שעות נוחות יותר על מנת להקל על האוהדים שמגיעים לאולמות וכמובן גם על אלו שצופים מהבית. בנוסף, כל משחק ילווה בשידורי פרי גיים ופוסט גיים שינתחו את הקבוצות לפני ואחרי המשחק". 
"גם השידורים יעברו שדרוג כששני משחקים בכל מחזור יצולמו מעתה ב-6 מצלמות ושאר המשחקים באותו מחזור יצולמו 3 מצלמות לפחות. כמו כן, רוב המשחקים ישודרו גם בפלטפורמת הרדיו של ערוץ הספורט כך שהאוהדים יוכלו להאזין למשחקים גם אם אין באפשרותם להיות נוכחים או לצפות במשחק".

יו״ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל מסר בתגובה: "אנחנו שמחים להמשיך את הדרך המשותפת עם ערוץ הספורט. בהסכם החדש הצלחנו להגיע להסכמות חדשות למען הליגה וכמובן למען האוהדים הנאמנים של הכדורסל הישראלי. ראינו כבר במחזור הראשון משחקים מרתקים עם אולמות מלאים בקהל ואני בטוח שעוד מצפה לנו המשך עונה לא פחות מעניינת ממה שראינו עד כה".
תומר תורג׳מן מנכ״ל ערוץ הספורט: "ערוץ הספורט ימשיך להיות הבית של חובבי הכדורסל בישראל. אני מברך על המשך שיתוף הפעולה עם מנהלת הליגה. אנחנו מאמינים בכדורסל והכדורסלן הישראלי, וגאים לשדר את הקבוצות הישראליות בארץ ובחו״ל״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גועל נפש
    נו באמת 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ברור לכולם שהכל בסדר נכון? שמכבי מחזיקה בערוץ 5 ומשדרת איך שבא לה עם אפליות מהשטן.. איך הדבר עובר ואף אחד לא נכנס בעבריינים החולרות האלה?
    סגור
  • 1.
    ערוץ הבית של מכבי ממשיך לשלוט
    אדם דם 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חרא איכות של שידור, אבל לפחות השדרים מלקקים למכבי אז המנהלת מרוצה.
    סגור