עסקי ספורט

עמותות שמאל לפיב"א: תוציאו את הקבוצה הזו מאיגוד הכדורסל

שחקן העבר אור גורן פנה במכתב לפיב"א בו הוא טוען כי איגוד הכדורסל פוגע בעיקרון הטריטוריאליות ואיסור אפליה משום שאליצור שומרון ומכבי מעלה אדומים פועלים מחוץ לגבולות הבינלאומיים של מדינת ישראל: יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "השמאל הקיצוני, לא יוכל לעצור את הכדורסל בשומרון"
כפיר אדר | 
כדורסל (צילום Istock)
לצד ההצלחה של קבוצת הכדורסל 'אליצור שומרון' על הפרקט והעפלתה לליגה הלאומית, גורמים בשמאל מנסים לפגוע בקבוצה לכאורה. בימים האחרונים פנה כדורסלן העבר אור גורן לפיב"א וטען כי איגוד הכדורסל מפר את החוקים והתקנות של התאחדות הכדורסל הלאומית, זאת לטענתו משום שהוא מאפשר לקבוצת הכדורסל אליצור שומרון ומכבי מעלה אדומים לשחק בליגה הלאומית.
פנייתו של גורן מגיעה לאחר שהגיש פנייה דומה ליו"ר איגוד הכדורסל בישראל, עמירם הלוי, אולם פנייתו לא נענתה. לטענתו של גורן שני מועדני הספורט מחוץ לגבול הבין לאומי המוכר של ישראל, אך עם זאת הם משתתפים באופן פעיל ומלא במפעלי האיגוד הישראלי. כמו כן הוא טוען, כי בשטח שבו פעילים המועדונים קיימת התאחדות אחרת, התאחדות הכדורסל של פלסטין, ועל כן הם צריכים לשחק במסגרת זאת.

במועצה אזורית שומרון שתחתיה פועלת קבוצת הכדורסל 'אליצור שומרון' מגיבים לעתירה. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אומר כי בחודשים האחרונים אנחנו שומעים את קולם של אחרוני השמאל הקיצוני, גם בתחום הקולנוע וגם בתחום הכדורסל. השמאל הקיצוני ההזוי, לא מסוגל לראות את ההתפתחות המהירה של השומרון. ושל כל יו"ש. שוב נסיון כמעט מצחיק למנוע את הזכות של חצי מליון אזרחים במדינת ישראל להתחרות במועדוני הכדורסל. את אותם קולות שמענו רק לפני שבועיים יוצאים כנגד קרן קולנוע שומרון. הרשו לי להרגיע אתכם. השומרון ימשיך לפעול ולפרוח בכל התחומים גם בתרבות ובספורט והשמאל יכול להמשיך לנופף בידיו". 
נזכיר כי קבוצת הכדורסל אליצור שומרון העפילה בסוף העונה הקודמת לליגה הלאומית זאת לאחר לאחר שניצחה 1:2 את הפועל בני כפר סבא בסדרת הגמר של הליגה הארצית. בימים אלו נערכים בקבוצה לקראת העונה הקרבה עם גיוסם של שחקנים חדשים, מהארץ ולראשונה גם שחקנים זרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה