עסקי ספורט

לזה לא ציפיתם: איפה תערך אליפות העולם בכדורסל?

ארגון ספורט לחרשים הישראלי הכריז אמש (רביעי) כי אליפות העולם בכדורסל לחרשים בטורניר ל- 3X3 יצא לדרך בכפר המכביה שברמת גן, לטורניר צפויות להגיע נבחרות מכל רחבי העולם יחד עם אוהדים רבים
מערכת ice | 
כדורסל (צילום shutterstock)
לראשונה בישראל - גביע העולם בכדורסל 3X3 לחרשים יצא לדרך בכפר המכביה בספטמבר הקרוב. במשחקי אליפות העולם ישתתפו 25 נבחרות גברים ו- 15 נשים מנבחרות כדורסל מרחבי העולם, ביניהן: ארה"ב, איטליה, ספרד, אוקראינה, אסטוניה, ארגנטינה, ליטה, פולין, טיוואן, יוון, מונגוליה, קניה, שוודיה, וישראל המארחת.
הטורניר מאורגן על ידי ארגון הספורט של החרשים בישראל, תחת פיקוחו של DIBF (Deaf International Basketbal Federation).  בשיתוף פעולה ובסיוע של איגוד הכדורסל בישראל וכפר המכביה ברמת גן. לטורניר צפויים להגיע אוהדים רבים מכל רחבי העולם. כמו כן לטורניר יגיעו כ-500 ספורטאים, אנשי צוות, ואוהדים.
ארגון הספורט של החרשים בישראל (אס"ח) הוקם בשנת 1953 על ידי קבוצת חרשים אשר היו מעורבים בפעילויות ספורט ייחודיות עבור חרשים בארץ. כיום אס"ח מונה יותר מ - 400 ספורטאים חרשים וכבדי שמיעה ילדים, נוער ובוגרים העוסקים.
 
דרור מורד מנכ"ל כפר מכביה התייחס לטורניר הקרב ואמר: "בחירה במתחם כפר המכביה לקיום הטורניר הינה מתאימה לכל הצדדים, כי המתחם כלול את כל אפשרויות הולמות לאירוח הטורניר ספורט בינלאומי מסוג זה לטובת ספורטאים וכל אנשי המשלחות מרחבי העולם. יש בו כל מתקנים מצוינים שמתאימים לאירוח, כולל מלון עם כל שירותים וצוות עובדי המלון מנוסים שיתרמו להצלחת ספורטאים וספורטאיות בטורניר זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה