עסקי ספורט

כך יובנטוס נערכת למשחק מול מכבי חיפה בסמי עופר

מלון דן כרמל אירח את המשלחת האיטקלית שכללה את השחקנים, צוות האימון וחברי הנהלה, לקראת המשחק במפעל החשוב ביותר של אירופה בסמי עופר
מערכת ice |  1
מלון דן כרמל אירח את קבוצת הפאר האיטלקית יובנטוס לקראת משחקה הערב נגד מכבי חיפה במסגרת שלה הבתים של ליגת האלופות. קבוצת הכדורגל המאותרת מטורינו, על כל צוות האימון שלה בראשות מסימיליאנו אלגרי ושחקניה ביניהם אנחל די מריה, דושאן ולחוביץ', אדריאן ראביו ועוד, הגיעו אתמול (שני) בשעה 21:50 למלון דן כרמל לקראת המשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר הערב.
הקבוצה הגיעה עם השף הפרטי שלהם שיחד עם שף מלון דן כרמל יבנו לשחקני הקבוצה תפריט מיוחד שמורכב ממנות המותאמות לספורטאים. מלבד השף הפרטי, הוקצו לקבוצת יובנטוס חדרי טיפולים וחדר רופא, על מנת להכשיר את שחקני הקבוצה למשחק החשוב הערב. קבוצת הפאר האיטלקית תעזוב את מלון דן כרמל מחר לאחר ארוחת הבוקר ותטוס היישר לאיטליה.
כזכור, מדובר במחזור מראה בליגת האלופות, כאשר בשבוע שעבר שתי הקבוצות נפגשו במגרשה הביתי של יובנטוס, האליאנז סטאדיום, שם המארחת ניצחה 3:1. למרות ההפסד, השחקנים של ברק בכר לא נפלו ברמת המשחק שלהם מהענקית מאיטליה ולאחר שצמצמו את התוצאה ל-2:1, הייתה תחושה של שער נוסף באוויר של החיפאים, עם שלוש בעיות שהלכו לקורות השער.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טל"ח
    שמעון כהן 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום, מעט הגהה לא תזיק. היה קשה לספור את כל השגיאות בכתבה הקצרה. בהצלחה!
    סגור