עסקי ספורט

פרשן ערוץ הספורט נשדד בסרביה: כך נאלץ לשדר

במהלך השליחות מערוץ הספורט, כהן נתקע עם רכבו בצד הדרך, אנשים שעצרו 'לסייע לו' - כייסו אותו, כשבידיהם גם הדרכון שלו. כעת הוא מנסה להשיב לעצמו את המסמכים האבודים
כפיר אדר |  1
שגיא כהן
מקרה הזוי ולא נעים בכלל לפרשן ערוץ הספורט שגיא כהן, ששימש שליח של הערוץ למשחקה של מכבי חיפה בבלגרד שם שיחקה מול הכוכב האדום והשיגה עם 2:2 את הכרטיס לליגת האלופות.
על פי דיווח של כתב התרבות והטלוויזיה של YNET רן בוקר, כהן עצר בצד הדרך למשחק כאשר נתקע עם הרכב השכור בו נסע ונפל קורבן לשוד מצד האנשים שעצרו כדי לסייע לו ובסופו של דבר שדדו אותו.

על פי הדיווח של בוקר: "במהלך השליחות מערוץ הספורט, כהן נתקע עם רכבו בצד הדרך, אנשים שעצרו 'לסייע לו' - כייסו אותו, כשבידיהם גם הדרכון שלו. כעת הוא מנסה להשיב לעצמו את המסמכים האבודים.
כזכור, בפברואר 2021 נקלע לסערה ציבורית לאחר שהתבטא ביחס לשחקן הפועל באר שבע, ז'וזואה פשקיירה, אשר הורשע בגין יריקה על שחקן יריב במהלך משחק. כהן אמר בתוכנית חדשות הספורט בערוץ הספורט "אולי גם לו יש סעיף בחוזה שמחייב אותו להתאים עצמו לתרבות המקומית". הדברים עוררו סערה ציבורית כיוון שהיו מי שבחרו לתאר אותם כביזוי כלפי תושבי הדרום והוא נאלץ להתנצל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היו גם על הדרך שוברים לו את הראש ביצה
    מחפש צדק 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שונע ישראל נבלה
    סגור