עסקי ספורט

דרמה במכביה: הכדורגלן האוסטרלי התמוטט ופונה לטיפול נמרץ

דרמה גדולה במהלך טורניר הכדורגל במכביה, כאשר אחד משחקני הנבחרת האוסטרלית התמוטט על המגרש והובהל לבית החולים לקבלת טיפול רפואי, שם הוא מטופל בטיפול נמרץ
מערכת ice |  1
מגרש כדורגל (צילום גיא יחיאלי)
דרמה גדולה נרשמה היום (ראשון) במהלך טורניר הכדורגל של המכביה, כאשר אחד ממשתתפי הנבחרת האוסטרלית התמוטט במהלך המשחק והובהל במהרה לקבלת טיפול רפואי במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.
כל זאת על פי דיווח של כתב חדשות 12, בן מיטלמן, כאשר בציוץ שהעלתה חברת החדשות לטוויטר הרשמי של החדשות N-12, נכתב כך: "ספורטאי אוסטרלי התמוטט במהלך משחק כדורגל במכבייה ופונה לטיפול נמרץ".
אותו ספורטאי, שככל הנראה עבר אירוע לבבי במהלך המשחק, טופל במהירות על ידי צוות מד"א ששהה באצטדיון בנתניה בו נערך המשחק, כאשר במהלך הטיפול הצוות נאלץ לבצע שימוש בדפיברילטור במסגרת נסיונות ההחייאה. על פי הדיווח, הכדורגלן שב להכרה בהמשך, אך עדיין לא יצא מכלל סכנה. 
מהמכביה נמסר כי: "במהלך משחק כדורגל שנערך היום בטורינר המאסטרס לבני 55+, שחקן מהנבחרת האוסטרלית חש ברע לאחר חילוף ובירידה לספסל השחקנים. השחקן טופל באופן מיידי על ידי צוותי מד"א שנכחו במקום, ולאחר מכן פונה במצב יציב ובהכרה לבית החולים לניאדו בנתניה להמשך טיפול״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדינת ישראל מקוללת -כל היהודים בעולם צריכים לדעת.
    אסון הגשר 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם קורה משהו במכביה -מדינה מקוללת !
    סגור