עסקי ספורט

השתוללו וישלמו: קנסות לקיריוס ולציציפאס בעקבות המשחק הסוער בווימבלדון

המפגש הסוער והעצבני בין האוסטרלי ליווני, שבו ניצח הראשון, עשה הרבה כותרת וכלל גם עימותים מילוליים בין השניים. יומיים אחרי הגיע זמן הקנסות: 10,000 דולר ספג ציציפאס, 4,000 דולר זה עלה לקיריוס
מערכת ice | 
ניק קיריוס (צילום אינסטגרם)
בשבת האחרונה נפגשו על הדשא בסיבוב השלישי של וימבלדון שני כוכבים גדולים - סטפנוס ציציפאס היווני, המדורג 5 בעולם, ומולו ניק קיריוס, שאמנם מדורג כיום 40 בעולם אבל שייך לצמרת הגבוהה. המשחק היה ברמה טובה של טניס אבל ברמת התנהגות מחפירה. קיריוס ניצח בו בארבע מערכות והעפיל לסיבוב הרביעי (שמינית הגמר). 
המפגש הסוער והעצבני עשה הרבה כותרות וכלל גם עימותים מילוליים בין השניים, שנמשכו בעיתונים גם בימים שלאחר המשחק. במהלך המשחק ציציפאס גם נגח כדור ליציע, מה שנחשב לעבירה נפרדת בספר החוקים של גראנד סלאם. הוא התנצל על מעשה זה לאחר המשחק.
עכשיו הגיע זמן העונשים והקנסות מצד הטורניר בעקבות הפםרות המשמעת של שני השחקנים: היום (שני) ספג ציציפאס קנס של 10,000 דולר על התנהגות בלתי ספורטיבית - הקנס המשותף הגבוה ביותר ליחיד בטורניר עד כה. 
קיריוס מצידו נקנס ב-4,000 דולר על גסות בקול רם - כך שהאוסטרלי נקנס בסך הכול ב-14,000 דולר עד כה בטורניר הזה, לאחר שגזרו עליו סנקציות על יריקה לכיוון צופה שלדבריו לא כיבד אותו במהלך משחקו בסיבוב הראשון נגד פול ג'וב הבריטי.
בעקבות המפגש הלוהט ביניהם בשבת, ציציפאס וקיריוס המשיכו להחליף עקיצות כאמור גם מחוץ למגרש - היווני כינה את יריבו "מרושע" ו"בריון", בעוד קיריוס אמר שציציפאס "לא אהוב" בחדר ההלבשה. עוד אמר קיריוס: "לא עשיתי שום דבר כלפי סטפנוס היום שלא היה מכובד", והוסיף: "לבוא לכאן ולהגיד שהצפתי אותו בכדורים, זה פשוט רכרוכי".
לשני השחקנים הפרובוקציות אינן דבר חדש. ציציפאס אמר בעבר הערה ספק-גזענית כלפי דניל מדבדב (שדדוקא נחשב חברו), וקיריוס משך אש על התנהגותו על המגרש לאורך הקריירה שלו, אבל בווימבלדון השנה הוא גם שיחק כמה ממשחקי הטניס הטובים ביותר בקריירה שלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה