עסקי ספורט

האירוע האהוב באילת מתבטל: "בעצב רב, פוגעים באוכלוסיות בישראל"

אירוע הספורטיאדה באילת שמארזן מרכז הפועל, ותוכנן לחודש מרץ הקרוב, בוטל ויתקיים רק באוקטובר 2025: "מתגמד אל מול המציאות היומיומית שאנו חיים בה"
מערכת ice | 
מלונות באילת (צילום shutterstock)
מדי שנה, מתקיים באילת אירוע הספורטיאדה המסורתי. אלא שהיום (שני) נודע לראשונה כי בשל המלחמה המתמשכת והמצב הביטחוני הקשה בכל רחבי הארץ, הוחלט לבטל את האירוע שתוכנן בחודש מרץ השנה והוא יתקיים בפעם הבאה רק באוקטובר 2025.
במכתב שהוציאה כנרת צדף, מנכ"לית מרכז הפועל למנכ"לי העמותות לליגות למקומות עבודה, מנהלי ומנהלות מפעלים  ורכזי ספורט במקומות העבודה, נכתב כי "בעצב רב, שמתגמד אל מול המציאות היומיומית שאנו חיים בה, אני נאלצת להודיעכם כי בישיבה שהתקיימה היום, בשיתוף יושב ראש מרכז הפועל, מר פרוספר בן חמו, ויושב ראש ההסתדרות, מר ארנון בר דוד, הוחלט לקיים את הספורטיאדה ה-41 באוקטובר 2025".
"הרצון העז לקיים את הספורטיאדה הוביל אותנו לעשות מאמצים רבים, וכפי שידוע לכם, אירוע הספורט הגדול בישראל מצריך רכישת למעלה מ-5,000 חדרים בו זמנית, בעיר אילת. לצערנו, התאריך שנבחר בחודש מרץ 2025 פגע בשתי אוכלוסיות: הראשונה היא האוכלוסייה החוגגת את חג הרמדאן, והשנייה היא אוכלוסיית ההורים, אשר חוגגת עם ילדיהם את חג הפורים".
"על מנת לשמור על צביון האירוע ולאפשר לכלל המשתתפים להגיע, ובעזרת השם גם להתפלל שהמצב הביטחוני כבר יהיה אחר ויאפשר לנו ולו במעט, לשמוח ולהפוך את המשחקים להפנינג ספורט ובריאות – הוחלט לוותר על המשחקים בחודש מרץ ולחזור לתאריך המקורי של אוקטובר 2025. מרכז הפועל, בשיתוף ההסתדרות, יבצע הערכת מצב על מענה ופעילויות אלטרנטיביות, על מנת לאפשר למפעלים לקחת חלק פעיל בכל מפעל ספורטיבי אחר בארץ או בחו“ל".
"בנוסף", נכתב לסיום: "ננצל את הזמן כדי לשפר את השירות ולהעניק לכם מעטפת מקצועית שתסייע להעצים את הספורט במפעלים. מיד אחרי החג נפרסם את הגאנט השנתי של הפעילויות שמרכז הפועל יקדם, על מנת לאפשר לעובדים ולעובדות להמשיך ולשמור על שגרה ספורטיבית. כולנו תקווה שנדע ימים טובים יותר, ומתפללים לשלום החיילים והחזרת החטופים בריאים ושלמים. בברכת חג סוכות שמח, והכי חשוב שקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה