עסקי ספורט

דני אבדיה בהודעה דרמטית: "יש משהו חשוב יותר מכדורסל"

שחקן הכדורסל הישראלי-סרבי, דני אבדיה, מפרסם הערב החלטה יוצאת דופן בקשר לקבוצתו פורטלנד טרייל בלייזרס מליגת ה-NBA. "הכדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחיי מהיום שאני זוכר את עצמי ותמיד היה אצלי מקום ראשון, אבל דווקא אחרי השנה הזו שחווינו הרגשתי שיש משהו חשוב יותר"

מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום יוטיוב/ Basketball Highlights)
"מחר, בערב יום הכיפורים, יתקיים משחק האימון הראשון של עונת המשחקים הקרובה", עדכן אבדיה את עוקביו באינסטגרם.
"כשההנהלה הודיעה לי על כך היה לי ברור מהרגע הראשון שאודיע להם שלא אקח חלק במשחק", המשיך שחקן הכדורסל והסביר את הבחירה. "אני מרגיש שהפעם הפתיחה הטובה והנכונה ביותר לעונה הזו תהיה בכיבוד המסורת היהודית ובאחדות עם אחי ואחיותיי בישראל ובעולם.
"הכדורסל הוא חלק בלתי נפרד מחיי מהיום שאני זוכר את עצמי ותמיד היה אצלי מקום ראשון, אבל דווקא אחרי השנה הזו שחווינו הרגשתי שיש משהו חשוב יותר מכדורסל. עם ישראל חי. חתימה טובה לכל בית ישראל", סיכם אבדיה את הסטורי שהעלה.
מי ששיבחה במהירות את החלטתו של אבדיה היא אשת התקשורת אופירה אסייג שכתבה לכדורסלן באינסטגרם: "איזה אלוף!!!".

מתוך חשבון האינסטגרם של דני אבדיה deniavdia8@
אבדיה איננו הספורטאי הישראלי הראשון המתמודד עם השאלה האם לשחק ביום כיפור. אחד המקרים הזכורים בעניין התרחש בשנת 2006 כששוער הכדורגל, דודו אוואט, ששיחק בלה קורוניה, הצהיר שישנה את מועדי כניסת ויציאת היום הקדוש בשל משחק: "אם המשחק שלנו יהיה בשבת אחרי כניסת כיפור, אשחק ואתחיל את הצום מעט מאוחר יותר. אם הצום נכנס בשבע, למשל, ויהיה משחק, אז אזיז קצת את שעת כניסת החג ואתחיל אותו מתשע עד תשע למחרת. בכל מקרה זה 24 שעות".
ההודעה של אוואט עוררה כעס בסיעת ש"ס שדרשה להדיח אותו מהרכב הנבחרת הלאומית וסורבה. בסופו של דבר, אגב, אוואט הספיק להתחיל את הצום בזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה