עסקי ספורט

מאמן מכבי חיפה לשעבר הותקף באלימות קשה: "היה הרבה דם"

הכוכב האדום בלגרד של עומרי גלזר חגגה על חשבון פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו עם 0:4 היסטורי. אוהדי פרטיזן ממש לא אהבו את ההפסד המשפיל, פרצו לחדרי ההלבשה והכו את המאמן ששימש בתפקיד בעבר גם במכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', שהגיע למסיבת העיתונאים עם חבלות בפניו: "האוהדים ניפצו זכוכית במנהרה ונגרם לי חתך"
מערכת ice | 
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)
אחד ממשחקי הכדורגל החמים ביותר בעולם הוא ללא כל צל של ספק הדרבי של עיר הבירה הסרבית בלגרד, בין הקבוצות פרטיזן לכוכב האדום. בשתי הקבוצות הללו, משחקים שחקנים ישראלים - עומרי גלזר בכוכב האדום וביברס נאתכו, שמשמש כקפטן של פרטיזן. אלא שאת המשחק שנערך אמש (שני) בין שתי הקבוצות, נאתכו ומאמנו אלכסנדר סטנוייביץ', שאימן בעבר במכבי חיפה, ודאי ירצו לשכוח, ובטח את הכאוס שהתחולל בסיום.
פרטיזן בלגרד הושפלה על ידי הכוכב האדום אחרי שחטפה ממנה 4:0 כואב מאוד, מה שנחשב לניצחון הגדול ביותר של הכוכב בדרבי נגד פרטיזן מאז ומעולם. המשחק נערך באצטדיונה של פרטיזן, וזו הפעם הראשונה למעשה בשמונה השנים האחרונות בה הכוכב מנצחת את פרטיזן בחוץ, מה שממש לא תרם לאווירת האימים שהתחוללה שם.
בסיום המשחק, כאוס שלם התחולל במגרש, כאשר אוהדי פרטיזן פרצו למנהרת השחקנים, שם התעמתו עמם והכו חלק מהם. מי שספג יותר מכולם הוא מאמן מכבי חיפה לשעבר, שהותקף באלימות קשה. 
אלכסנדר סטנוייביץ',הותקף באלימות קשה וזיקוק נורה לפניו. סטנוייביץ' הגיע למסיבת העיתונאים בסיום המשחק כשהוא פצוע וחבול, עם פלסטר על המצח, שם הוא סיפר: "אם זה היה 0:0 לא הייתי מגיע, אבל הייתי חייב לכבד אתכם. האוהדים ניפצו זכוכית במנהרה ונגרם לי חתך. היה הרבה דם. מה אני יכול להגיד אחרי תוצאה כזו חוץ מלהודות שזו בושה? מבחינתי זו הרגע המביש בקריירה. זה כאוס. אני מתנצל בפני כולם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה