עסקי ספורט

מכבי תל אביב בעסקה נוצצת: את מי רכשה תמורת כ-6 מיליון שקל?

מכבי תל אביב סגרה את עסקת העברתו של הבלם הסרבי נמניה סטואיץ', שיצטרף בקרוב לצהובים שישלמו עבורו כ-1.4 מיליון דולר לכוכב האדום בלגרד, ויחתום באופן רשמי על החוזה
מערכת ice | 
מיטשל גולדהאר (צילום פייסבוק/ מיטשל גולדהאר, shutterstock)
קבוצת הכדורגל של מכבי תל אביב, שנמצאת פסע מהעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית אחרי שגברה 0:3 על באצ'קה טופולה הסרבית במסגרת המשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית, מתחזקת ומנחיתה רכש חדש ומסקרן במיוחד.
על פי דיווחים בתקשורת הסרבית, הצהובים סגרו את עסקת רכישתו של הבלם הסרבי נמניה סטואיץ', ובקרוב מאוד הוא יחתום רשמית על החוזה אצל הצהובים. על פי הדיווחים בסרביה, מכבי תל אביב תשלם לקבוצתו של הבלם, הכוכב האדום בלגרד, שם כזכור אימן ברק ברק, כ-1.4 מיליון אירו (כ-6 מיליון שקל).
אגב, הבלם הגיע רק בחודש יולי האחרון לכוכב האדום, שרכשה אותו תמורת מיליון אירו מקבוצת באצ'קה טופולה, מולה הצהובים כאמור משחקים כעת. מי שאמן אותו בבאצ'קה הוא לא אחר מאשר מאמנה של מכבי תל אביב, ז'רקו לאזטיץ'.
הבלם בן ה-26, המתנשא לגובה של 1.90 מטר, הספיק לשחק העונה רק ב-4 משחקים במדי הכוכב האדום בלגרד, וכעת הוא יעזוב אותה לטובת אתגר חדש בישראל. לפני כן, שיחק סטואיץ' ביריבה הגדולה של הכוכב, פרטיזן בלגרד, במדיה גדל. בהמשך, עבר לקבוצות כמו זלאטיבור, גרפיצ'אר ומטאלאץ'. הצהובים יהיו התחנה השביעית בקריירה שלו, והראשונה מחוץ לסרביה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה