עסקי ספורט

רונאלדו ישחק במונדיאל 2026? התשובה המפתיעה של הכוכב

הכדורגלן האגדי כריסטיאנו רונאלדו, כבר נושק לגיל 40, ובראיון שערך הוא אומר שהוא "חושב שיהיה כשיר בשביל לשחק בפורטוגל במונדיאל 2026"
מערכת ice |  2
כריסטיאנו רונאלדו יורו 2020 (צילום מסך אינסטגרם רונאלדו)
בראיון שערך בימים האחרונים, כריסטיאנו רונאלדו החלוץ הפורטוגלי שכבר נושק לגיל 40, הצהיר כי בכוונתו לשחק במונדיאל 2026. בכדורגל, גיל הפרישה עומד על 35-38, אבל כבר למדנו ממזמן שרונאלדו הוא לא עוד כדורגלן רגיל. בגילו רונאלדו ממשיך לשבור שיאים בליגה הסעודית ולשמור על כושר ברמה הכי גבוהה, אפילו ביורו שיחק בכל המשחקים ואפילו בשניים שיחק 120 דקות.
אך לא משנה כמה רונאלדו ירצה לשמור על הגזרה ועל המוניטין שלו, ביורו ראינו שזה לא זה בדיוק. פורטוגל סיפקה את אחד הסגלים המרשימים שהיו ביורו הזה עם שחקנים ברמות הכי גבוהות בכל עמדה על המגרש וכמובן עם רונאלדו בחוד ההתקפה, וכשיש שחקן כמוהו ליד השחקנים הפורטוגליים, שגדלו עליו, מעריצים אותו וכנראה גם קצת מפחדים ממנו, הם מתקשים שלא למסור לו, והיכולת של רונאלדו היא כבר לא מה שהייתה.
רונאלדו הוא השחקן שרשם הכי הרבה איומים לשער ביורו הזה, אך סיים את הקמפיין ברבע הגמר עם 0 כיבושים והחטאת פנדל אחת נגד סלובניה שתזכר המון שנים קדימה. אפשר לקוות שלפחות במונדיאל 2026, אם אכן רונאלדו ישחק בנבחרת, הוא יפנה מקום לצעירים מוכשרים אחרים שישחקו בחוד ההתקפה ובמידת הצורך יעלה מהספסל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כדורגל
    מרדכי יעקב 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יהרוס להם עוד מונדיאל עם האגו שלו הוא כבר הרס להם תיורו הנוכחי והמונדיאל האחרון רק כדי שאולי תיהיה לו עוד זכייה אבל בתכלס פורטוגל עם הסגל הטוב בעולם והוא הורס להם
    סגור
  • 1.
    רונלדו
    משה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הוא יהיה שחקן ספסל כמוני
    סגור