עסקי ספורט

תמונות שוברות לב: צפו ברונאלדו ממרר בבכי

בעיצומה של הארכה בשמינית גמר היורו, רונאלדו רשם את אחד מהרגעים הטראגיים בקריירה שלו כאשר החטיא פנדל שיכל לשלוח את פורטוגל לרבע גמר היורו, לאחר ההחטאה, הכוכב מירר בבכי וחבריו לקבוצה ניסו לעודדו
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
אתמול, (שני) פורטוגל, נבחרתו של כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו נפגשה למשחק במסגרת שמינית גמר היורו מול סלובניה, משחק שעל הנייר אמור להיות קל לרונאלדו וחבריו ולא אמור להוות בעיה רצינית מידי בדרך לרבע הגמר שם מחכה צרפת. 
אך הפורטוגזים התקשו למצוא את הרשת, במשך 90 דקות פורטוגל לא הצליחו להכניע את יאן אובלק השוער הסלובני ורונאלדו בעצמו החטיא מספר רב של פעמים כשקיבל מסירות מכל חברי הקבוצה ולקח על עצמו את הבעיטות החופשיות, אך ללא הצלחה. השיא הגיע לאחר סיום 90 דקות המשחק, כאשר הנבחרות נכנסו להארכה.
דיוגו ג'וטה סחט פנדל בדקה ה-104, ולאף אחד מהצופים או מהשחקנים לא היה ספק מי יגש לבעוט את הפנדל הדרמי. רונאלדו בעט, אך החטיא את הפנדל כשאובלק השוער הסלובני המצוין סיפק הצלה נהדרת. הרגע הדרמטי השאיר את השחקנים בהלם ואת רונאלדו בדמעות. עם החטאת הפנדל השופט שרק להפסקה, שבה רונאלדו התפרק בבכי עקב אותה החטאת פנדל, התמונות היו שוברות לב ושחקני הקבוצה ניסו לרומם את מצב רוחו ולעודד אותו לאחר ההחטאה הלא אופיינית לו. 
 
לאחר 120 דקות ללא שערים, הקבוצות ניגשו לדו קרב פנדלים, רונאלדו ניגש ראשון לבעוט מהפורטוגלים ומצא את הרשת, לאחר מכן ביקש סליחה מהאוהדים עבור הפנדל שהחטיא קודם לכן, אך הגיבור המרכזי היה שוערה של פורטוגל, דיוגו קוסטה שסיפק 3 הצלות אדירות ושלח את פורטוגל לרבע גמר מסקרן במיוחד נגד צרפת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה